StPr/25/0549
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.Administrowanie systemami komputerowymi;
2.Tworzenie kopii zapasowych;
3.Nadzór nad rozwojem i eksploatacją oprogramowania;
4.Instalowanie nowego oprogramowania systemowego i użytkowego oraz ich aktualizacja;
5.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego;
6.Realizacja zakupów sprzętu teleinformatycznego, zgodnie z ustalonymi priorytetami, przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i Regulaminem zamówień publicznych Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu;
7.Obsługa strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej;
8.Rozwiązywanie problemów na stanowiskach użytkowników;
9.Pomoc w przygotowaniu dokumentów do kontroli wewnętrznej i zewnętrznej;
10.Sporządzanie sprawozdań statystycznych, analiz;
11.Realizacja zadań zastępcy koordynatora w zakresie IOD wynikających z umowy z jednostką zewnętrzną;
12.Współpraca z innymi wydziałami w zakresie realizowanych zadań.
13.Przygotowanie i przekazanie dokumentów do archiwum.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na pełny wymiar czasu pracy (8 godzin dziennie) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30. Stanowisko pracy znajduje się w budynku przy ul. Armii Krajowej 32 na I piętrze. Budynek nie posiada windy. Praca w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce pracy:
A. Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
- obsługa urządzeń biurowych, Znajomość obsługi systemów operacyjnych Microsoft Windows 10/11, biegła znajomość komputera - pakiet MS Office
- Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie; 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4.nieposzlakowana opinia; 5.wykształcenie wyższe profil: informatyczny lub pokrewny ; 6.biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych; 7.znajomość obsługi systemów operacyjnych Microsoft Windows 10/11 8.dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności następujących aktów prawnych: a)ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025 r. poz. 620); b)ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dnia 17 lutego 2005r. (tekst jednolity Dz. U.2024r. poz. 1557 ze zm.), c)ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. (tekst jednolity Dz. U. 2019r. poz. 1781 ze zm.), d)ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019r. (tekst jednolity Dz.U. z 2024r. poz. 1411 ze zm.), e)ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001r. (tekst jednolity Dz.U. 2022r. poz. 902 ze zm.), f)rozporządzenia w sprawie określenia podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne do przetwarzania danych osobowych. Wymagania dodatkowe: 1.znajomość zagadnień związanych z siecią komputerową; 2.znajomość konfiguracji, instalowania stacji roboczych; 3.doświadczenie w utrzymywaniu systemu informatycznego w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej; 4.umiejętność organizacji pracy własnej; 5.umiejętność samodzielnego rozwiązywania zagadnień z zakresu powierzonych obowiązków; 6.znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej/ podpis elektroniczny, ePUAP, elektroniczne zarządzanie dokumentami, e-doręczenia; 7.znajomość systemu informatycznego SyriuszStd; 8.znajomość zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem i ochroną danych osobowych /RODO; 9.gotowość do doskonalenia zawodowego; 10.podstawowa znajomość języka angielskiego; 11.predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność analizy i syntezy informacji.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie; 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4.nieposzlakowana opinia; 5.wykształcenie wyższe profil: informatyczny lub pokrewny ; 6.biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych; 7.znajomość obsługi systemów operacyjnych Microsoft Windows 10/11 8.dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności następujących aktów prawnych: a)ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025 r. poz. 620); b)ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dnia 17 lutego 2005r. (tekst jednolity Dz. U.2024r. poz. 1557 ze zm.), c)ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. (tekst jednolity Dz. U. 2019r. poz. 1781 ze zm.), d)ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019r. (tekst jednolity Dz.U. z 2024r. poz. 1411 ze zm.), e)ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001r. (tekst jednolity Dz.U. 2022r. poz. 902 ze zm.), f)rozporządzenia w sprawie określenia podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne do przetwarzania danych osobowych. Wymagania dodatkowe: 1.znajomość zagadnień związanych z siecią komputerową; 2.znajomość konfiguracji, instalowania stacji roboczych; 3.doświadczenie w utrzymywaniu systemu informatycznego w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej; 4.umiejętność organizacji pracy własnej; 5.umiejętność samodzielnego rozwiązywania zagadnień z zakresu powierzonych obowiązków; 6.znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej/ podpis elektroniczny, ePUAP, elektroniczne zarządzanie dokumentami, e-doręczenia; 7.znajomość systemu informatycznego SyriuszStd; 8.znajomość zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem i ochroną danych osobowych /RODO; 9.gotowość do doskonalenia zawodowego; 10.podstawowa znajomość języka angielskiego; 11.predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność analizy i syntezy informacji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
OGLOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Wymagane dokumenty: 1.list motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem; 2.CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznym podpisem; 3.kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu: w zakładce Nabory na wolne stanowiska urzędnicze pn.: Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4.kopie dokumentów poświadczających poziom wykształcenia; 5.kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez aktualnego pracodawcę, nie starsze niż 30 dni, zawierające informacje o zajmowanym stanowisku oraz od kiedy kandydat(ka) jest zatrudniony(a); 6.oświadczenia kandydata(ki) do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu: w zakładce Nabory na wolne stanowiska urzędnicze pn.: Oświadczenia kandydata zał. 3: a) oświadczenie kandydata(ki), iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; b) oświadczenie kandydata(ki) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; c) oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych składanych w procesie rekrutacji oraz informacji o możliwym terminie podjęcia pracy w PUP w Brzegu; 7.Informacja dla osób ubiegających się o zatrudnienie w PUP dotycząca ochrony danych osobowych do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu w zakładce Nabory na wolne stanowiska urzędnicze pn.: Klauzula informacyjna (zał. nr 7). Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: - pocztą na adres Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg z dopiskiem: Nabór na stanowisko Informatyk, Nr naboru OR-1100-4/2025 - osobiście do siedziby Urzędu Brzeg ul. Armii Krajowej 32 do sekretariatu pok. 16 na I piętrze, sekretariat pok.16. - drogą elektroniczną *na skrzynkę e PUAP: /PUP_Brzeg/Skrytka ESP *na skrzynkę e-doręczeń: AE:PL-67940-73944-HRJTC-16 (Uwaga! Dokumenty winny być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub profilu zaufanego.) OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W TERMINIE do dnia 06.10.2025r. (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty doręczone do PUP w Brzegu po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.