INFORMATYK

INFORMATYK

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Nie dotyczy
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0432

Rodzaj umowy:
Nie dotyczy

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. utrzymanie ciągłości pracy sieci komputerowej Urzędu Miasta Braniewa,
2. usuwanie problemów programowych i sprzętowych związanych z pracą na stanowiskach komputerowych,
3. konfiguracja, konserwacja i drobne naprawy sprzętu komputerowego,
4. nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych gromadzonych w Urzędzie Miasta Braniewa,
5. wykonywanie i weryfikacji kopii bezpieczeństwa systemów i konfiguracji urządzeń,
6. zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz danych,
7. instalacja i aktualizacja systemów oraz oprogramowania na stanowiskach roboczych,
8. nadzór i uczestnictwo w pracach związanych z modernizacją infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miasta Braniewa,
9. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz programów i systemów komputerowych,
10. dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego, teleinformatycznego, oprogramowania, licencji,
11. rejestrowanie i przechowywanie wszelkiej dokumentacji dotyczącej sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji,
12. nadzór nad funkcjonowaniem elektronicznego obiegu dokumentów,
13. administrowanie serwerami LINUX i WINDOWS,
14. wykonywanie zadań Administratora Systemów Informatycznych,
15. współpraca w zakresie aktualizacji strony internetowej Gminy oraz Biuletynu Informacji Publicznej,
16. współudział z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie zabezpieczeń informatycznych w zakresie ochrony danych osobowych, w tym aktualizacji dokumentacji w tym zakresie,
17. pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych/zapytaniach związanych z zagadnieniami informatycznymi,
18. zapewnienie obsługi techniczno-informatycznej obrad Rady Miejskiej,
19. sporządzanie kopii zapasowych, archiwizowanie zbiorów,
20. nadzór nad funkcjonowaniem systemu monitoringu wizyjnego miasta,
21. nadzór techniczny nad tworzeniem, udostępnianiem i ogłaszaniem aktów prawa miejscowego z wykorzystaniem programu Edytor Aktów Prawnych XML.


Miejsce pracy:
Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Braniewa

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Informatyka
  • Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. dobra znajomość zagadnień informatycznych (związanych ze sprzętem i sieciami), znajomość obsługi oprogramowania oraz praktycznych narzędzi informatycznych, 2. umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów informatycznych użytkowników, 3. umiejętność administrowania i zarządzania siecią, serwerami i systemami informatycznymi, 4. znajomość zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej, baz danych, 5. biegła znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows, 6. doświadczenie w pracy w zakresie informatyki, 7. doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, 8. znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, ustawy o doręczeniach elektronicznych, Kodeks postepowania administracyjnego, 9. komunikatywność, samodzielność, 10. umiejętność dobrej organizacji pracy.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. dobra znajomość zagadnień informatycznych (związanych ze sprzętem i sieciami), znajomość obsługi oprogramowania oraz praktycznych narzędzi informatycznych, 2. umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów informatycznych użytkowników, 3. umiejętność administrowania i zarządzania siecią, serwerami i systemami informatycznymi, 4. znajomość zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej, baz danych, 5. biegła znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows, 6. doświadczenie w pracy w zakresie informatyki, 7. doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, 8. znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, ustawy o doręczeniach elektronicznych, Kodeks postepowania administracyjnego, 9. komunikatywność, samodzielność, 10. umiejętność dobrej organizacji pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marzena Skibniewska

Nr telefonu:
556440102

Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko na który jest nabór, 2.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3.kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacjie, 4. kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, 5. oświadczenie kandydata o krzystaniu z praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych, 6. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z ostarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 7. oświadczenie kadydata o niepeszlakowanej opinii, 8. oświadczenie kadydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzenie danych osobowych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 31.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 343896
Udostępnij:
Dodano: 31.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 343896

Zobacz inne oferty

Do góry