StPr/25/0659
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 506 PLN
Zakres obowiązków:
Administrowanie i utrzymanie sieci informatycznej w placówce
Miejsce pracy:
Nowomiejska 10, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Pracodawca:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Suwałkach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- I. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem ust. VI pkt 5 niniejszego ogłoszenia. 2. Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie informatyki lub pokrewne. 3. Staż pracy przy wykształceniu średnim co najmniej 3 lata. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 7. Nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. Posiadanie wiedzy z zakresu przepisów: o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 2. Posiadanie biegłej znajomości systemów operacyjnych MS Windows oraz umiejętności instalacji i konfiguracji aplikacji w ww. systemach. 3. Posiadanie umiejętności: konfigurowania usług Active Directory i serwera plików, administrowania systemami Windows Server, instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych, konfiguracja zdalnego dostępu VPN, pakietów biurowych Microsoft Office. 4. Posiadanie znajomości zagadnień z zakresu sieci komputerowych (routing, VLAN, QoS, switche, firewalle, UTM). 5. Posiadanie umiejętności konfiguracji sieci LAN i WAN. 6. Posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu stosowania podpisów elektronicznych oraz elektronicznego obiegu dokumentów. 7. Posiadanie znajomości budowy i działania komputera PC. 8. Umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność.
Inne wymagania:
I. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem ust. VI pkt 5 niniejszego ogłoszenia. 2. Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie informatyki lub pokrewne. 3. Staż pracy przy wykształceniu średnim co najmniej 3 lata. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 7. Nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. Posiadanie wiedzy z zakresu przepisów: o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 2. Posiadanie biegłej znajomości systemów operacyjnych MS Windows oraz umiejętności instalacji i konfiguracji aplikacji w ww. systemach. 3. Posiadanie umiejętności: konfigurowania usług Active Directory i serwera plików, administrowania systemami Windows Server, instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych, konfiguracja zdalnego dostępu VPN, pakietów biurowych Microsoft Office. 4. Posiadanie znajomości zagadnień z zakresu sieci komputerowych (routing, VLAN, QoS, switche, firewalle, UTM). 5. Posiadanie umiejętności konfiguracji sieci LAN i WAN. 6. Posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu stosowania podpisów elektronicznych oraz elektronicznego obiegu dokumentów. 7. Posiadanie znajomości budowy i działania komputera PC. 8. Umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Halina Andrukajtys
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. kwestionariusz osobowy, 2. własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 3. własnoręcznie podpisany życiorys (CV), 4. własnoręcznie podpisane oświadczenia o: a) nieposzlakowanej opinii, b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych, d) braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku, e) nie wykonywaniu, w przypadku wyboru jego oferty, zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy, f) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze o następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, 5. osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, tj. dokumentem określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2009 r. nr 64, poz. 539 z późn. zm. ), 6. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i wymagane w ogłoszeniu doświadczenie, 7. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie kandydata. W przypadku pozostawania kandydata w stosunku pracy i braku świadectwa pracy za ten okres zaświadczenie o zatrudnieniu, 8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135). . Termin, miejsce i forma składania dokumentów: 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Suwałkach, ul. Nowomiejska 10, 16-400 Suwałki, (sekretariat), przysłać drogą pocztową na adres: Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Suwałkach, ul. Nowomiejska 10, 16-400 Suwałki, (sekretariat). 2. Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko informatyk w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Suwałkach. Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 grudnia 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w siedzibie PP-P lub data wpływu przesyłki pocztowej do siedziby PP-P.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook