StPr/25/1402
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Wsparcie techniczne (Helpdesk) – bieżąca pomoc użytkownikom (działy sprzedaży, obsługi klienta, logistyki) w zakresie sprzętu, oprogramowania i systemów firmowych.
Utrzymanie i rozwój systemów e-commerce – wsparcie techniczne dla platformy sklepu internetowego (IdoSell) i integracji z platformami sprzedażowymi
Zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem – instalacja, konfiguracja, aktualizacja komputerów, drukarek, skanerów, terminali magazynowych oraz urządzeń sieciowych.
Zarządzanie dostępami i bezpieczeństwem – nadzorowanie kont użytkowników, systemów logowania, kontrola bezpieczeństwa danych i sieci.
Współpraca z dostawcami IT – kontakt z zewnętrznymi firmami świadczącymi usługi hostingowe, serwisowe,
Monitorowanie infrastruktury IT – diagnoza i rozwiązywanie bieżących problemów,
Miejsce pracy:
Szosa Bydgoska 40a, 88-100 Jaksice, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AKNA Zbigniew Czajkowski
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Zbigniew Czakjkowski
Nr telefonu:
505210911
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail