INSPEKTOR

INSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 900 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/wiha/25/0033

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN

Zakres obowiązków:
Prosimy o zapoznania się z ogłoszeniem na stronie www.ops.brzeszcze/praca 1.Sporządzanie dokumentacji płacowo – rozliczeniowej OPS zgodnie z obowiązującymi przepisami praca za pośrednictwem programu płacowego, Płatnika, m.sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń pracowników OPS itd.;Sporządzanie przelewów dotyczących wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, przelewów do ZUS, US, PPK oraz PFRON;Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowo-księgowych, statystycznych;Prowadzenie spraw związanych ze świadczeniobiorcami OPS;Sporządzanie innych przelewów wynikających ze stanowiska płacowo-rozliczeniowego;W zastępstwie prowadzenie czynności związanych z obsługą kasową w banku;Rozliczenie inwentaryzacji;Sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno – rachunkowym.

Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 6, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Pracodawca:
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZESZCZACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • rozliczenia podatkowe, Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice, Znajomość programu Płatnik
  • Wykształcenie średnie, min. 5 lat doświadczenia, znajomość programu płatnik. Znajomość zasad księgowości budżetowej i aktów prawnych, wszystkie informacje na BIP i www.ops.brzeszcze.pl Znajomość regulacji prawnych w zakresie przepisów płacowych, podatkowych, rozliczeń z ZUS Wszystkie wymagania i załączniki na stronie BIP oraz www.ops.brzeszcze.pl/Praca. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu itd.


Inne wymagania:
Wykształcenie średnie, min. 5 lat doświadczenia, znajomość programu płatnik. Znajomość zasad księgowości budżetowej i aktów prawnych, wszystkie informacje na BIP i www.ops.brzeszcze.pl Znajomość regulacji prawnych w zakresie przepisów płacowych, podatkowych, rozliczeń z ZUS Wszystkie wymagania i załączniki na stronie BIP oraz www.ops.brzeszcze.pl/Praca. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu itd.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Iwona Pawłowska

Nr telefonu:
+48 32 7008718

Wymagane dokumenty:
Wszystkie wymagania i załączniki na stronie BIP oraz www.ops.brzeszcze.pl/Praca

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - wszystko na https://ops.brzeszcze.pl/praca/
Dodano: 11.01.2025, 03:51
ID ogłoszenia: 115606
Udostępnij:
Dodano: 11.01.2025, 03:51
ID ogłoszenia: 115606

Zobacz inne oferty

30,50 złbrutto
Nowe
Kraków
30,50 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Nowe

KSIĘGOWY

5 000 złbrutto
Nowe
Łódź
5 000 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 złbrutto
Nowe
Stalowa Wola
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 złbrutto
Nowe
Dębowiec
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 złbrutto
Nowe
Hażlach
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry