StPr/25/0182
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
wynagrodzenie co najmniej 6000 zł brutto
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań w zakresie zamówień publicznych.
Pierwsza umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Godziny pracy: 7.30- 15.30
Miejsce pracy:
Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Ustka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy. Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Ustawy o finansach publicznych, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi platformy internetowej e-Zamowienia lub innej platformy zakupowej, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office, kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych, mile widziane doświadczenie w pracy samorządowej, komunikatywność, samodzielność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy. Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Ustawy o finansach publicznych, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi platformy internetowej e-Zamowienia lub innej platformy zakupowej, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office, kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych, mile widziane doświadczenie w pracy samorządowej, komunikatywność, samodzielność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
59 815 43 09
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3) kopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub oświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia, 5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, 6) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór na inspektora ds. zamówień publicznych": w Urzędzie Miasta Ustka, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na powyższy adres. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 31 stycznia 2025 r. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane i nastąpi rozstrzygnięcie naboru. Liczy się data wpływu do Urzędu. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154344, 59 8154309.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon