StPr/25/0060
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
godz. pracy: Poniedziałek 7.30-15.30 i 9.30-17.30, wtorek-piątek 7.30-15.30 wynagrodzenie 5000+dodatek skażowy
Zakres obowiązków:
-Kompleksowe przygotowanie dokumentów zamówienia i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień.
-Kompleksowe przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poza ustawą Prawo zamówień publicznych, zgodnie wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień.
-Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych przez Dział Zamówień Publicznych, prowadzenie rejestru umów oraz planu zamówień publicznych i planów postępowań;
-Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za dane zamówienia,
-Przygotowanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień;
-Uczestniczenie w pracach Komisji przetargowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi;
-Udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych ustawą,
-Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi postępowaniami;
-Nadzorowanie i koordynowanie przestrzegania procedur.
Miejsce pracy:
Armii Krajowej 54B, 41-909 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Pracodawca:
Bytomskie Mieszkania
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które: a)Posiadają wykształcenie wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy; b)Posiadają minimum 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub minimum 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim; c)Posiadają obywatelstwo polskie; d)Posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych; e)Nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; f)Cieszą się nieposzlakowaną opinią; g)Posiadają znajomość przepisów z zakresu: prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, prawo budowlane, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym. Wymagania dodatkowe: a)Posiadają minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i udzielaniu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego; b)Ukończone kursy i szkolenia w zakresie zamówień publicznych oraz prawa budowlanego; c)Studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych; d)Doświadczenie w pracy na różnych platformach do udzielania zamówień publicznych; e)Znajomość obsługi komputera (MS Office Word, Excel, Open Office, DOM 5); f)Samodzielność; g)Umiejętność pracy w zespole; hEfektywne zarządzanie czasem pracy; i)Umiejętności analityczne; j)Komunikatywność.
Inne wymagania:
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które: a)Posiadają wykształcenie wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy; b)Posiadają minimum 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub minimum 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim; c)Posiadają obywatelstwo polskie; d)Posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych; e)Nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; f)Cieszą się nieposzlakowaną opinią; g)Posiadają znajomość przepisów z zakresu: prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, prawo budowlane, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym. Wymagania dodatkowe: a)Posiadają minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i udzielaniu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego; b)Ukończone kursy i szkolenia w zakresie zamówień publicznych oraz prawa budowlanego; c)Studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych; d)Doświadczenie w pracy na różnych platformach do udzielania zamówień publicznych; e)Znajomość obsługi komputera (MS Office Word, Excel, Open Office, DOM 5); f)Samodzielność; g)Umiejętność pracy w zespole; hEfektywne zarządzanie czasem pracy; i)Umiejętności analityczne; j)Komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
a)Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie*; b)Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; c)Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia); d)Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji; e)Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych*; f)Podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego*; g)Podpisane oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego*; h)Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. i)Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego; dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwek poczty w terminie do dnia 14.02.2025 r. do godz. 15.30 na adres Bytomskie mieszkania ul. Armii Krajowej 54b, 41-909 Bytom pok. nr 29 z dopiskiem na kopercie "Nabór nr 1/2025- stanowisko urzędnicze: Inspektor" Dokumenty nieodebrabe po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 14.02.2025