StPr/25/0567
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
ocena wniosków o płatność pod względem prawidłowości formalnej, merytorycznej i finansowej, finansowanych ze środków publicznych, prowadzenie kontroli na dokumentach w zakresie wykorzystywania środków dotacji na cel określony w umowie, przekazywanie informacji o nieprawidłowościach, przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów od beneficjentów, prowadzenie baz danych w zakresie dotyczącym realizacji płatności, weryfikacja przesłanek do rozwiązania umowy o dofinansowanie i ich rozwiązanie.
Godziny pracy 7:30 - 15:30
Miejsce pracy:
Plac Bema 3, 10-516 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- praca w zespole, znajomość programów Word i Excel, Ambicja, sumienność, komunikatywność
- - doświadczenie w obszarze księgowości, rachinkowości lub finansów, - znajomość programów, funduszy i inicjatyw oferujących wsparcie ze środków publicznych.
Inne wymagania:
- doświadczenie w obszarze księgowości, rachinkowości lub finansów, - znajomość programów, funduszy i inicjatyw oferujących wsparcie ze środków publicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Kieruzel-Jakuć
Nr telefonu:
89 521 12 74
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail