StPr/25/0183
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
a) samodzielne przygotowywanie i realizacja procesu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi;
b) przekazywanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych i Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej;
c) publikacja postępowań na platformie zakupowej;
d) udział w pracach komisji przetargowych;
e) wsparcie dla komórek merytorycznych w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia, tj. szacowaniu oraz w opisie przedmiotu zamówienia;
f) wsparcie w opracowaniu planu zamówień publicznych i planu postępowań wraz z korektami;
g) prowadzenie rejestru postępowań;
h) sporządzanie rocznego sprawozdania
i) wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu czynności.
Miejsce pracy:
Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Brzegu Dolnym
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (umiejętność obsługi Pakietu MS Office, Excel, Internet), nieposzlakowana opinia, niekaralność
- [Umiejętność 2] : praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawcz [Umiejętność 1] : co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawcz [Umiejętność 1] : co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail