StPr/25/1610
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 200 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie dochodów,
2) rozliczanie dokonywanych wpłat, monitorowanie terminowości wpłat, a w przypadku wpłat po terminie zapłaty naliczane odsetek oraz wystawianie not odsetkowych,
3) przekazywanie dokumentacji do windykacji w trybie administracyjnym lub cywilnym,
4) rozliczanie płatności terminalowych,
5) przeprowadzanie inwentaryzacji należności budżetowych, weryfikacja salda, wystawianie potwierdzenia sald,
6) sporządzanie projektów sprawozdań budżetowych i finansowych,
7) obsługa systemu bankowości elektronicznej.
8) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów i archiwizacja dokumentów.
Miejsce pracy:
Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Biegła znajomość pakietu Office (Word, Excel)
- WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE: 1. Wykształcenie wyższe, 2. Trzy lata stażu pracy, 3. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych, 4. Umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), 5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7. Nieposzlakowana opinia, 8. Obywatelstwo polskie. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE: 1. Staż pracy w administracji publicznej, 2. Wiedza z zakresu księgowości lub bankowości, 3. Wiedza z zakresu księgowości budżetowej, plany kont i klasyfikacji budżetowej, egzekucji należności cywilno prawnych oraz postępowania egzekucyjnego w administracji, 4. Umiejętność obsługi programów finansowo księgowych, bankowości elektronicznej, 5. Doświadczenie w zakresie obsługi systemów elektronicznego obiegu dokumentów, 6. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, komunikatywność.
Inne wymagania:
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE: 1. Wykształcenie wyższe, 2. Trzy lata stażu pracy, 3. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych, 4. Umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), 5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7. Nieposzlakowana opinia, 8. Obywatelstwo polskie. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE: 1. Staż pracy w administracji publicznej, 2. Wiedza z zakresu księgowości lub bankowości, 3. Wiedza z zakresu księgowości budżetowej, plany kont i klasyfikacji budżetowej, egzekucji należności cywilno prawnych oraz postępowania egzekucyjnego w administracji, 4. Umiejętność obsługi programów finansowo księgowych, bankowości elektronicznej, 5. Doświadczenie w zakresie obsługi systemów elektronicznego obiegu dokumentów, 6. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, List motywacyjny, Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - zgłoszenia w terminie do 16.06.2025, Termin: zgłoszenia e-mail