StPr/25/0414
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
Zakładanie i prowadzenie ewidencji gruntów i budynków.
Aktualizacja danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
Wydawanie zaświadczeń właściwych dla ewidencji gruntów i budynków.
Nadzór nad ochroną materiałów i dokumentów gromadzonych w ramach ewidencji gruntów i budynków.
Miejsce pracy:
Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W ŚWIECIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, inne, kierunek: geodezja
- obsługa komputera - pakiet programów Office, doświadczenie w pracy w zespole, analityczne myślenie
- - umiejętność organizacji pracy oraz doświadczenie w obsłudze interesantów - znajomość środowiska informatycznego TurboEwid
Inne wymagania:
- umiejętność organizacji pracy oraz doświadczenie w obsłudze interesantów - znajomość środowiska informatycznego TurboEwid
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mariola Mellentin
Nr telefonu:
525683164
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. Oferta z wnioskiem o zatrudnienie. 2. Życiorys (CV). 3. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 5. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy. 6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach. 7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne i o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku. 9. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej - /wzór do pobrania strony:bip.csw.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta