INSPEKTOR

INSPEKTOR

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1630

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN

Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie ewidencji składników majątkowych w formie ksiąg inwentarzowych
w systemie informatycznym.
2.Koordynacja czynności związanych z gospodarowaniem ruchomymi składnikami majątku.
3.Przygotowywanie oświadczeń o powierzeniu składników majątkowych urzędu do użytku indywidualnego pracowników.
4.Monitorowanie zgodności zapisów w księgach inwentarzowych z zapisami w programie komputerowym oraz okresowe uzgadnianie stanu majątku rzeczowego z pracownikiem Departamentu Budżetu i Finansów.
5.Prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem, przekazywaniem i likwidacją składników majątkowych.
6.Prowadzenie i dokumentowanie postępowań z zamówień w zakresie dostaw o wartości poniżej lub równej 5000 zł netto.


Miejsce pracy:
Al. IX Wieków Kielc 3, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; 3)co najmniej 3-letni staż pracy; 4)znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b)ustawy o samorządzie województwa, c)ustawy Prawo zamówień publicznych, d)ustawy o finansach publicznych, e)ustawy o pracownikach samorządowych, f)Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g)rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1)wykształcenie wyższe w zakresie administracji publicznej; 2)udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu ewidencji składników majątkowych; 3)znajomość programu do inwentaryzacji wyposażenia AMS OPTIest - zweryfikowana podczas rozmowy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1.Praca w siedzibie pracodawcy Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach. 2.Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. 3.Liczne kontakty wewnętrzne. 4.Na stanowisku pracy wymagana jest: a)umiejętność: prowadzenia właściwej organizacji pracy, pracy pod presją czasu, interpretacji przepisów prawa, obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office, b)kreatywność, c)zdolność podejmowania decyzji, d)odporność na stres; e)dyspozycyjność; f)obowiązkowość i odpowiedzialność; g)samodzielność i zaangażowanie w realizacji powierzonych działań. Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny i CV. 2.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3.Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia). 4.Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE. 5.Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6.Klauzula informacyjna (art. 13 RODO). 7.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 8.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 9.Lista sprawdzająca. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Dodatkowe informacje: W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%. W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym określona w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwagi: 1.Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. 2.Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru. 3.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu. 4.Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia. 5.Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. 6.W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty kandydatów są wydawane ich nadawcom albo komisyjnie niszczone po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; 3)co najmniej 3-letni staż pracy; 4)znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b)ustawy o samorządzie województwa, c)ustawy Prawo zamówień publicznych, d)ustawy o finansach publicznych, e)ustawy o pracownikach samorządowych, f)Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g)rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1)wykształcenie wyższe w zakresie administracji publicznej; 2)udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu ewidencji składników majątkowych; 3)znajomość programu do inwentaryzacji wyposażenia AMS OPTIest - zweryfikowana podczas rozmowy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1.Praca w siedzibie pracodawcy Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach. 2.Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. 3.Liczne kontakty wewnętrzne. 4.Na stanowisku pracy wymagana jest: a)umiejętność: prowadzenia właściwej organizacji pracy, pracy pod presją czasu, interpretacji przepisów prawa, obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office, b)kreatywność, c)zdolność podejmowania decyzji, d)odporność na stres; e)dyspozycyjność; f)obowiązkowość i odpowiedzialność; g)samodzielność i zaangażowanie w realizacji powierzonych działań. Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny i CV. 2.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3.Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia). 4.Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE. 5.Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6.Klauzula informacyjna (art. 13 RODO). 7.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 8.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 9.Lista sprawdzająca. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Dodatkowe informacje: W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%. W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym określona w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwagi: 1.Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. 2.Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru. 3.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu. 4.Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia. 5.Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. 6.W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty kandydatów są wydawane ich nadawcom albo komisyjnie niszczone po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Składać w zamkniętych kopertach do dnia 27 czerwca 2025 r. do godz. 15.30 w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (budynek C2), al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce lub przesłać pocztą do dnia 27 czerwca 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego) Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce lub przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 27 czerwca 2025 r. do godz. 15.30 AE:PL-57494-35550-GDUUU-22 lub przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) do dnia 27 czerwca 2025 r. do godz. 15.30 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego /3h680wewfh/SkrytkaESP z dopiskiem: Dotyczy naboru Nr 047.OK.6.2025 na stanowisko inspektora w Departamencie Organizacyjnym i Kadr Dodatkowe informacje pod nr tel. 41 395 16 58
Dodano: 18.06.2025, 04:52
ID ogłoszenia: 241502
Udostępnij:
Dodano: 18.06.2025, 04:52
ID ogłoszenia: 241502

Zobacz inne oferty

2 750 złbrutto
Nowe
MPiPS - PGP
Elbląg
2 750 złbrutto
Dodano: 41 min temu
4 800 złbrutto
Nowe
Braniewo
4 800 złbrutto
Dodano: 41 min temu
5 027 - 6 211 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Koszalin
5 027 - 6 211 złbrutto
Dodano: 45 min temu
4 908,02 - 6 211 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Koszalin
4 908,02 - 6 211 złbrutto
Dodano: 45 min temu
5 027 - 6 211 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Koszalin
5 027 - 6 211 złbrutto
Dodano: 45 min temu
Do góry