StPr/25/0924
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) planowanie i zlecanie opisu zabytków,
2) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
3) inicjowanie przeprowadzania prac konserwatorskich i remontowych zabytków stanowiących własność miasta,
4) bieżąca aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji dotyczących obiektów zabytkowych,
5) prowadzenie spraw z zakresu Ochrony zabytków nieruchomych na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych,
6)wykonywanie innych czynności przekazanych przez Miejskiego Konserwatora Zabytków niewymienionych w niniejszym zakresie obowiązków,a związanych z przedmiotem działania na stanowisku pracy.
Miejsce pracy:
Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Grudziadzu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1) preferowane wykształcenie w dziedzinie związanej z ochroną zabytków i opieką nad zabytkami, dziedziną sztuki, historii sztuki, konserwacji i restauracji zabytków, muzealnictwem, 2) znajomość przepisów: ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy o pracownikach samorządowych,ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, 3) wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, 4) znajomość pakietu MSOffice, 5) predyspozycje osobowościowe: profesjonalizm, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, odporność psychiczna, zdolność do pracy w warunkach stresu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, słuchania i wyciągania wniosków, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji działając pod presją czasu, wysoka kultura osobista, sumienność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, uprzejmość, dyskrecja, umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy. Oferty z dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem "Konkurs na stanowisko inspektora w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków" w terminie do dnia 11 lipca 2025r. w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul.Ratuszowa 1 (pokój104).W przypadku ofert wysyłanych drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Inne wymagania:
1) preferowane wykształcenie w dziedzinie związanej z ochroną zabytków i opieką nad zabytkami, dziedziną sztuki, historii sztuki, konserwacji i restauracji zabytków, muzealnictwem, 2) znajomość przepisów: ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy o pracownikach samorządowych,ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, 3) wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, 4) znajomość pakietu MSOffice, 5) predyspozycje osobowościowe: profesjonalizm, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, odporność psychiczna, zdolność do pracy w warunkach stresu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, słuchania i wyciągania wniosków, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji działając pod presją czasu, wysoka kultura osobista, sumienność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, uprzejmość, dyskrecja, umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy. Oferty z dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem "Konkurs na stanowisko inspektora w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków" w terminie do dnia 11 lipca 2025r. w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul.Ratuszowa 1 (pokój104).W przypadku ofert wysyłanych drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Matczyńska
Wymagane dokumenty:
1) listmotywacyjny; 2) C.V.; 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kserokopie posiadanych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np.kopie: świadectw pracy,zaświadczeń o zatrudnieniu); 5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i umiejętności (w przypadku ich posiadania); 6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych związanych z procesem rekrutacji,jeżeli swoim zakresem wykraczają poza ustawowy wymóg określony w art.221 §1 Kodeksu pracy oraz art.6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych; 7) oświadczenie o niekaralności.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - oferta w formie konkursu, zgodnie z załączonym ogłoszeniem