INSPEKTOR

INSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 750 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0892

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 750 PLN

Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie wniosków w ramach kryteriów podziału rezerwy na uzupełnienie dochodów jednostek samorządu terytorialnego w obszarze oświaty.
2. Składanie wniosków w ramach rządowych programów, projektów i przedsięwzięć na wsparcie szkół i placówek w zakresie realizowanych zadań oraz rozliczanie otrzymywanych dotacji w tym zakresie.
3. Rozliczanie dotacji otrzymywanej przez Powiat Ostródzki na funkcjonowanie Powiatowej Biblioteki Pedagogicznej.
4. Koordynowanie naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych.
5. Analiza i przygotowanie do zatwierdzania arkuszy organizacji: Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miłakowie oraz Zespołu Placówek Pedagogicznych w Ostródzie.
6. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem potrzeb oświatowych dla specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych i Zespołu Placówek Pedagogicznych.
7. Kontrole prawidłowości danych wykazywanych w Systemie Informacji Oświatowej przez szkoły i placówki oświatowe.
8. Prowadzenie spraw związanych z odpłatnością za pobyt i wyżywieniem wychowanków w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych.
9. Prowadzenie spraw związanych z nauczaniem indywidualnym uczniów.
10. Opracowywanie materiałów do corocznej informacji o stanie realizacji zadań oświatowych.
11. Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem boiska Orlik oraz realizacja projektów Ministerstwa Sportu i Turystyki dla uczniów i mieszkańców powiatu.
12. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Biblioteki Multimedialnej Powiatu Ostródzkiego Przystań z Kulturą.
13. Opracowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty Ostródzkiego w zakresie wynikającym z przepisów prawa oświatowego, w ramach realizowanego zakresu czynności.
14. Przygotowywanie materiałów dla Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu w Ostródzie zgodnie z realizowanym zakresem czynności.

Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Ostródzie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
  • obsługa programów użytkowych pakietu Microsoft Office
  • Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 5. Wykształcenie wyższe administracyjne. 6. Co najmniej 5 staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel), programów: - iArkusz Progman, - z zakresu naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych, - System Informacji Oświatowej, - umiejętność pracy w generatorach wniosków i sprawozdań w ramach różnych projektów, programów i przedsięwzięć. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość: - przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo Oświatowe - ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, - ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela. - ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania oświaty. 3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność. 4. Umiejętność pracy w zespole. Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 5. Wykształcenie wyższe administracyjne. 6. Co najmniej 5 staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel), programów: - iArkusz Progman, - z zakresu naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych, - System Informacji Oświatowej, - umiejętność pracy w generatorach wniosków i sprawozdań w ramach różnych projektów, programów i przedsięwzięć. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość: - przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo Oświatowe - ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, - ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela. - ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania oświaty. 3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność. 4. Umiejętność pracy w zespole. Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marzanna Nowakowska

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 2. Życiorys ( cv ). 3. List motywacyjny. 4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe. 5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia). 6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata: o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności. 7. W przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.z 2024 r., poz. 1135) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz.277 z późn. zm.). Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 21 lipca 2025 r. do godziny 14:00.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 21.07.2025r. do godz. 14:00
Dodano: 08.07.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 256802
Udostępnij:
Dodano: 08.07.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 256802

Zobacz inne oferty

Do góry