StPr/25/0344
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Sprawy osobowe pracowników, sprawy zatrudnienia i płac, sprawozdawczość GUS, PFRON, PPK
Miejsce pracy:
Pisz, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Efektywna komunikacja, dobra organizacja pracy, biegła znajomość obsługi komputera
- [Umiejętność 2] : rzetelność [Umiejętność 1] : znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych [Inne] : W przypadku wykształcenia średniego – 5-letni staż pracy, w przypadku wykształcenia wyższego – 3-letni staż pracy
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : rzetelność [Umiejętność 1] : znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych [Inne] : W przypadku wykształcenia średniego – 5-letni staż pracy, w przypadku wykształcenia wyższego – 3-letni staż pracy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Ramona Faryn
Nr telefonu:
874252441
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.