StPr/25/0349
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:
1) współdziałanie z Urzędem Miejskim w Jaworznie, a w szczególności z Biurem Skarbnika Miasta,
2) współdziałanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
3) współdziałanie z Urzędem Skarbowym w zakresie realizacji ustaw podatkowych w tym:
a) sporządzanie rocznych informacji podatkowych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,
b) sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej wysokości pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych,
4) współdziałanie z bankiem prowadzącym obsługę Urzędu,
5) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,
6) realizacja dochodów i wydatków w zakresie:
a) Budżetu,
b) Funduszu Pracy,
c) projektów unijnych,
d) Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
e) Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
7) sporządzanie wniosków o płatność oraz innych rozliczeń dotyczących projektów unijnych,
8) realizacja wpłat dokonywanych przez pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców,
9) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej,
10) naliczanie i wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,
11) obsługa kasowa Urzędu,
12) rozliczenie inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu,
13) dokonywanie naliczeń amortyzacji oraz umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych
i prawnych,
14) prowadzenie magazynowej ewidencji ilościowo- wartościowej,
15) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania(KP,KW),
16) przygotowywanie informacji do sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu (druk Rp-7) dla celów emerytalno rentowych,
17) współpraca z Komornikami Sądu Rejonowego w zakresie zajęć alimentacyjnych oraz zajęć komorniczych,
18) windykacja administracyjna oraz sądowa należności Budżetu, Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów unijnych.
Warunki pracy na danym stanowisku:
1) praca administracyjno-biurowa, związana z obsługą finansowo-księgową budżetu oraz projektów unijnych wykonywana w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie w pomieszczeniu spełniającym wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy,
2) czas pracy zgodny z 8-godzinną dobową i przeciętną 40 godzinną tygodniową normą czasu pracy w systemie jednozmianowym,
3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługą urządzeń biurowych,
4) na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne ani szkodliwe dla zdrowia; spośród czynników uciążliwych może wystąpić głównie obciążenie psychiczne oraz obciążenie statyczne.
Miejsce pracy:
Północna 9b, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe, preferowane wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości lub zarządzania, 2) uprawnienia obligatoryjne - nie dotyczy, 3) doświadczenie zawodowe (staż pracy) - 3 lata, 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętności zawodowe: a) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, c) znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, d) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, e) umiejętności obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office), f) znajomość obsługi programu Płatnik, g) znajomość zasad rozliczania projektów unijnych, 2) predyspozycje osobowościowe: a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań, b) umiejętność pracy w zespole, c) samodzielność, d) dyspozycyjność, e) łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, f) inicjatywa, g) kreatywność, h) odpowiedzialność, i) zaangażowanie, j) rzetelność, k) sumienność, l) bezstronność, m) odporność na stres, n) gotowośc do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe, preferowane wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości lub zarządzania, 2) uprawnienia obligatoryjne - nie dotyczy, 3) doświadczenie zawodowe (staż pracy) - 3 lata, 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętności zawodowe: a) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, c) znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, d) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, e) umiejętności obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office), f) znajomość obsługi programu Płatnik, g) znajomość zasad rozliczania projektów unijnych, 2) predyspozycje osobowościowe: a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań, b) umiejętność pracy w zespole, c) samodzielność, d) dyspozycyjność, e) łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, f) inicjatywa, g) kreatywność, h) odpowiedzialność, i) zaangażowanie, j) rzetelność, k) sumienność, l) bezstronność, m) odporność na stres, n) gotowośc do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Halina Waligóra-Karpińska
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny podpisany własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 2) życiorys curriculum vitae podpisany własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów lub świadectwo ukończenia szkoły), 4) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach), 5) kserokopie świadectw pracy, innych dokumentów potwierdzających staż pracy oraz zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu, 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z prowadzonym naborem na stanowisko urzędnicze, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, 9) oryginał kwestionariusza osobowego, 10) ewentualne referencje, 11) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy chcą skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), 12) oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem (treść dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej www.pup.jaworzno.ibip.pl w zakładce Praca w PUP/Dokumenty rekrutacyjne), 13) oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązującą procedurą przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworznie (treść dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej www.pup.jaworzno.ibip.pl w zakładce Sygnaliści), Dokumenty, o których mowa w pkt 6-9 oraz 12-13, należy pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej www.pup.jaworzno.ibip.pl z zakładki Praca w PUP/Dokumenty rekrutacyjne: Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną, Oświadczenia Nr 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 21 lipca 2025 r. 1) w formie papierowej: a) osobiście w Kancelarii Urzędu (parter, pokój nr 19), b) za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Urzędu, przy czym za dzień złożenia dokumentów uznaje się datę ich wpływu do Urzędu, albo 2) drogą elektroniczną na adres mailowy Urzędu: [email protected], z zastrzeżeniem, że dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego. Podstawa prawna - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie http://pup.jaworzno.ibip.pl/public oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście