INSPEKTOR

INSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1030

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 300 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa miejscowości, numeracji porządkowej nieruchomości.
2. Prowadzenie rejestru dokumentacji gruntów mienia gminnego.
3. Prowadzenie całości spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gminnych i nabywaniem nieruchomości na rzecz Gminy.
4. Wywłaszczanie nieruchomości na rzecz Gminy.
5. Przekazywanie w użytkowanie wieczyste, użyczenie, użytkowanie, najem lokali użytkowych, dzierżawę zasobów gminnych osobom fizycznym oraz innym podmiotom.
6. Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem nieruchomości stanowiących własność Gminy, w tym określanie warunków dzierżaw i naliczania należności.
7. Tworzenie zasobów gruntów komunalnych, zarządzanie tymi zasobami ustalenie cen wyjściowych działek we współpracy z biegłymi.
8. Przygotowywanie dokumentów do przeniesienia prawa własności nieruchomości.
9. Ujawnienie prawa własności mienia komunalnego w księdze wieczystej.
10. Ustalenie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie nieruchomości.
11. Bieżące monitorowanie dostępności funduszy umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych w tym z Unii Europejskiej.
12. Pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych.
13. Przygotowywanie przy współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi wniosków aplikacyjnych i koordynacja ich bieżącej obsługi.
14. Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od chwili przygotowywania wniosku do jego rozliczenia i sporządzanie wymaganej sprawozdawczości.
15. Realizacja ustawy o zamówieniach publicznych przy wykonywaniu zadań.
16. Stała współpraca z instytucjami udzielającymi wsparcia.
17. Prowadzenie spraw związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości.
18. Prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości.
19. Wykonywanie innych poleceń i zadań zleconych przez Wójta lub bezpośredniego przełożonego
20. Bezwzględne zastępstwo na sąsiednim stanowisku pracy w czasie nieobecności pracownika.
21. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji poleceń Wójta.

Miejsce pracy:
86-341 Świecie nad Osą, powiat: grudziądzki, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
Urząd Gminy w Świeciu n/Osą

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Obsługa komputera - pakiet MS Office
  • Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe 3 - letnie- w przypadku wykształcenia wyższego , 5-letnie w przypadku wykształcenia średniego. Preferowane wykształcenie budowlane, administracja lub pokrewne, dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych. Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny). Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, opanowanie, bezstronność, komunikatywność. Więcej informacji na temat naboru : BIP gminy Świecie nad Osą: https://www.swiecienadosa.4bip.pl/index.php?idg=18&id=98&x=2


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe 3 - letnie- w przypadku wykształcenia wyższego , 5-letnie w przypadku wykształcenia średniego. Preferowane wykształcenie budowlane, administracja lub pokrewne, dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych. Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny). Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, opanowanie, bezstronność, komunikatywność. Więcej informacji na temat naboru : BIP gminy Świecie nad Osą: https://www.swiecienadosa.4bip.pl/index.php?idg=18&id=98&x=2

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny, 2. życiorys CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim, 5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe, 6. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, 7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 8. Oświadczenie kandydata o przetwarzaniu danych osobowych oraz wykorzystaniu wizerunku wg załącznika Nr 1, 9. oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO wg załącznika Nr 2, 10. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku, 11. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Opisane kserokopie dokumentów za zgodność z oryginałem może dokonać własnoręcznie kandydat.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 24.07.2025, 07:41
ID ogłoszenia: 270278
Udostępnij:
Dodano: 24.07.2025, 07:41
ID ogłoszenia: 270278

Zobacz inne oferty

Nowe
MPiPS - PGP
Warszawa
Dodano: 15 godz. temu
4 700 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Pyrzyce
4 700 PLNbrutto
Dodano: 15 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Oparzno
4 666 PLNbrutto
Dodano: 15 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
30,50 PLNbrutto
Dodano: 15 godz. temu
Do góry