StPr/25/0343
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 940 PLN
Zakres obowiązków:
1.Dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku leśnego i podatku rolnego.
2.Bieżąca aktualizacja ewidencji podatkowej oraz kontrola jej zgodności ze stanem faktycznym i prawnym na podstawie danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem.
3.Bieżąca kontrola rzetelności złożonych informacji w sprawie podatków.
4.Prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów dla wszystkich zobowiązań podatkowych.
5.Prowadzenie oględzin nieruchomości w tym gruntów, budynków, budowli w terenie.
6.Ewidencjonowanie nieruchomości na kartach nieruchomości.
7.Udzielanie informacji podatkowych właściwym organom.
8.Prowadzenie kontroli podatkowej w terenie w zakresie podatków i opłat lokalnych.
9.Prowadzenie postępowań podatkowych.
10.Bieżące zapoznawanie się z przepis
Miejsce pracy:
Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Zakopane
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
arkadiusz Klecha
Nr telefonu:
182020432
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail