INSPEKTOR

INSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 870 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0945

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN

Zakres obowiązków:
Do głównych obowiązków Inspektora będzie należało:
1. Koordynacja i obsługa spotkań Prezydenta z mieszkańcami, grupami środowiskowymi, zawodowymi, organizacjami pozarządowymi i innymi wraz z prowadzeniem terminarza spotkań,
2. Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta,
3. Współpraca z Członkami Kierownictwa w sprawach dotyczących udziału przedstawicieli Urzędu w spotkaniach zewnętrznych,
4. Zapewnienie obsługi wyjazdów służbowych Prezydenta i uczestnictwo w nich,
5. Prawidłowe rozdzielanie korespondencji i przekazywanie po dekretacji do Kancelarii Prezydenta.

Zakres odpowiedzialności pracownika:
- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,
- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,
- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.

Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30.
Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.

Miejsce pracy:
Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Zabrzu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy, - znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, - znajomość protokołu dyplomatycznego, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, - prawo jazdy kat. B, - umiejętność samodzielnego wykonywania zadań, - umiejętność pracy pod presją czasu, - umiejętności interpersonalne, - dyspozycyjność, - zaangażowanie, - umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej, - elastyczność w działaniu, - innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętności analityczne, - umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, - postawa etyczna.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy, - znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, - znajomość protokołu dyplomatycznego, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, - prawo jazdy kat. B, - umiejętność samodzielnego wykonywania zadań, - umiejętność pracy pod presją czasu, - umiejętności interpersonalne, - dyspozycyjność, - zaangażowanie, - umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej, - elastyczność w działaniu, - innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętności analityczne, - umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, - postawa etyczna.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Fitał

Nr telefonu:
32 273 97 09

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - Wypełniony elektroniczny formularz rekrutacyjny, - List motywacyjny dodany jako załącznik do formularza rekrutacyjnego. Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną przed przystąpieniem do udziału w rozmowie są zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w formularzu rekrutacyjnym (potwierdzające posiadane wykształcenie, staż pracy - zaświadczenie od pracodawcy, świadectwo pracy; kwalifikacje lub inne opisane w wymaganiach niezbędnych na dane stanowisko). Warunkiem przystąpienia do rozmowy kwalifikacyjnej jest dostarczenie przed rozmową wymaganych dokumentów. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymagane oświadczenia: - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - Oświadczenie o braku skazania za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - Oświadczenie o zgodności z prawdą i ze stanem faktycznym, danych wpisanych w formularzu rekrutacyjnym, - Oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem naboru oraz Informacją o przetwarzaniu danych osobowych. Powyższe oświadczenia składane są w systemie elektronicznej rekrutacji. Termin składania aplikacji do dnia: 22.09.2025 r. Inne informacje: Zasady dotyczące naboru są określone w Zarządzeniu nr 409/ZPU/2025 pełniącej funkcję Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 28 maja 2025 r. w sprawie nadania Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, pomocnicze, obsługi w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz na wolne stanowiska dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych. Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów wynikających z Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej. Informację o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu. Ogłoszenie Prezydenta Miasta Zabrze podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń. Miejsce pracy: Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze. Link z ofertą pracy do portalu rekrutacyjnego: https://rekrutacja.miastozabrze.pl/job-offer/885

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7:30 - 15:30
Dodano: 13.09.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 314261
Udostępnij:
Dodano: 13.09.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 314261

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Grajewo
4 666 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Ławy
30,50 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
5 440 PLNbrutto
Nowe
Bieruń
5 440 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 666 - 5 500 PLNbrutto
Nowe
Konin Żagański
4 666 - 5 500 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry