INSPEKTOR

INSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 250 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1371

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN
Oferujemy: a) stabilne zatrudnienie, b) dodatek za wysługę lat od 5% do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, z tym, że pierwsze 5% przysługuje po 5 latach pracy, c) dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, d) perspektywę rozwoju zawodowego, e) udział w szkoleniach/kursach, f) pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, g) możliwość skorzystania z ofert ubezpieczenia grupowego, h) dofinansowanie do szkieł korygujących wzrok.

Zakres obowiązków:
obługa organizacyjna i administracyjna sekretariatu Burmistrza, przyjmowanie interesantów, organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem oraz Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych wydziałów, prowadzenie terminarza Burmistrza Miasta i Zastępcy Burmistrza Miasta, ustalanie terminów spotkań, udzielanie informacji bezpośrednich i telefonicznych oraz łączenie rozmów telefonicznych, obsługa spotkań służbowych Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, przyjmowanie korespondencji dostarczanej za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej oraz informatycznych nośników danych, przyjmowanie przesyłek wpływających na adres poczty elektronicznej Urzędu Miasta, wysyłanie korespondencji i przesyłek w formie tradycyjnej i elektronicznej, opracowywanie pism według dyspozycji Burmistrza Miasta i Zastępcy Burmistrza, wykonywanie czynności z zakresu ewidencjonowania, rejestrowania i rozliczania korespondencji przychodzącej kierowanej do Burmistrza Miasta Lędziny w formie tradycyjnej i elektronicznej, prowadzenie ewidencji wniosków o udostępnienie informacji publicznej, wykonywanie innych czynności na polecenie Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Kadr
*system czasu pracy równoważny.

Miejsce pracy:
Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Lędziny

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • 1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) wykształcenie wyższe, c) co najmniej 3 - letni staż pracy, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) nieposzlakowana opinia, g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, h) umiejętność obsługi komputera, i) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2 . Wymagania dodatkowe: a) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów, b) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Lędziny, ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, c) obsługa pakietu MS Office, d) zapewnienie terminowej realizacji powierzonych zadań, e) komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność skutecznego komunikowania się, f) wysoka kultura osobista.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) wykształcenie wyższe, c) co najmniej 3 - letni staż pracy, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) nieposzlakowana opinia, g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, h) umiejętność obsługi komputera, i) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2 . Wymagania dodatkowe: a) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów, b) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Lędziny, ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, c) obsługa pakietu MS Office, d) zapewnienie terminowej realizacji powierzonych zadań, e) komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność skutecznego komunikowania się, f) wysoka kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Danuta Komandera

Nr telefonu:
32 216 65 11

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
a) podpisany list motywacyjny, b) kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach), c) kserokopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (świadectwo pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzającym okres wymaganego 3 letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/), d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach itp., e) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, f) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, h) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, i) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, j) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, k) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisku objętym niniejszym konkursem.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny, Godziny : https://bip.umledziny.finn.pl/bipkod/10703150
Dodano: 24.09.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 321224
Udostępnij:
Dodano: 24.09.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 321224

Zobacz inne oferty

4 666 - 6 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Białogard
4 666 - 6 000 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 850 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Byszkowo
4 850 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Świdwin
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
5 027 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Goleniów
5 027 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry