StPr/25/0533
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN
Zakres obowiązków:
1. przygotowanie spraw związanych z realizacją inwestycji kubaturowych Gminy, w tym:
- postępowań przetargowych od strony dokumentacyjno-finansowej, - prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej w tym zakresie, a także projektowania, budowy, przebudowy i remontu gminnych obiektów w zakresie budownictwa i instalacji,
- uzyskiwanie zgłoszenia robót lub pozwoleń na budowę obiektów budowlanych dla prowadzonych inwestycji przyjętych do realizacji w uchwale budżetowej,
- realizacji umów z otrzymanymi dotacjami wraz z terminowymi ich realizacjami, rozliczeniami i zwrotem niewykorzystanych środków finansowych,
2. organizowanie spotkań zainteresowanych stron, w trakcie przygotowywania projektów w zakresie uzgodnień dokumentacji oraz współpraca z przyszłymi użytkownikami w trakcie realizacji inwestycji,
3. nadzór i kontrola wyznaczonych budów pod względem prawidłowego wykonawstwa, postępów w branży budowlanej, przekazywanie kierownikowi budowy placu budowy oraz kompletu dokumentacji projektowej, zawiadamianie właściwych organów o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych oraz przekazywanie obiektu do odbioru przez instytucje oraz do użytkowania i na gminny majątek,
4. prowadzenie postępowań z materiałami pozostałymi po robotach rozbiórkowych w ramach realizowanych inwestycji,
5. sprawdzanie kompletności opracowanego projektu i spełnienia wymagań określonych w miejscowych planach zagospodarowania terenu, z koncepcją oraz założeniami przekazanymi na etapie przetargu, w specyfikacji technicznej, jak również z postanowieniami umownymi i ustaleniami ze spotkań,
6. sprawdzanie dokumentacji kosztorysowej, przedmiarów robót w zakresie prawidłowości ich sporządzania ze sztuką przedmiarowania robót budowlanych,
7. bieżące śledzenie ważności dokumentów i decyzji dotyczących procesu inwestycyjnego w zakresie spraw terenowo - prawnych, a w razie potrzeby ich aktualizacja,
8. pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru oraz współpraca z inspektorami branżowymi na wykonywanych zadaniach inwestycyjnych,
9. końcowe i bieżące rozliczenie inwestycji zgodnie z zakresem obowiązków dla Referatu Inwestycji,
10. odbiór i przekazywanie inwestycji w użytkowanie i na majątek Gminy oraz prowadzenie spraw w okresie gwarancji i rękojmi na zrealizowanych obiektach,
11. współdziałanie z pozagminnymi instytucjami i organizacjami w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji.
Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy
Godzina zakończenia pracy: 15:30
Miejsce pracy:
Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Pawłowice
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, Prawo jazdy kat. B, Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy (preferowane wykształcenie techniczne o kierunku/specjalności budownictwo), 2. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, 3. obywatelstwo polskie, 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz związanych z nim przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 2. prawo jazdy kat B, 3. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), programu kosztorysowego Norma, 4. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy (preferowane wykształcenie techniczne o kierunku/specjalności budownictwo), 2. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, 3. obywatelstwo polskie, 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz związanych z nim przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 2. prawo jazdy kat B, 3. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), programu kosztorysowego Norma, 4. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Lasek
Nr telefonu:
32 4756 360
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny podpisany odręcznie przez kandydata, 2. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom ukończenia studiów lub świadectwo ukończenia szkoły średniej), 3. kopia świadectw pracy potwierdzających trzyletni staż pracy (osoby posiadające wykształcenie wyższe) lub pięcioletni staż pracy (osoby posiadające wykształcenie średnie). W przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie dokumentujące wymagany staż pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy), 4. kopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 5. kopia zaświadczenia o członkostwie w Śląskiej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 6. podpisany odręcznie przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 7. oświadczenie podpisane własnoręcznie przez kandydata, o: 1. posiadaniu obywatelstwa polskiego, 2. posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 8. klauzula informacyjna podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dodatkowych (niewymaganych prawem) zawartych w ofercie pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji pracownika. Kwestionariusz osobowy i oświadczenia należy złożyć na wzorach, stanowiących dokumenty do pobrania, zamieszczone wraz z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pawłowice - https://bip.pawlowice.pl/bipkod/052/001
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, inny - Oferty z wymaganymi dokumentami można: 1) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, 2) składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko inspektora w Referacie Inwestycji - do dnia 22 października 2025 r. w godzinach pracy Urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 2. Szczegółowe informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie przez p. Justynę Lasek Kierownika Referatu Inwestycji, pod numerem telefonu 32 4756 360; 32 4756 300. 3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o kolejnym etapie naboru. 4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pawłowicach i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.