StPr/25/0667
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 599 PLN
[System czasu pracy] : ruchomy czas pracy [Praca na czas określony] : 3 miesiące z możliwością kontynuacji zatrudnienia [Godzina zakończenia pracy] : 16:00
Zakres obowiązków:
Pełnienie funkcji inspektora nad zadaniami realizowanymi przez Spółkę w zakresie określonym przepisami prawa budowlanego, ustawą o własności lokali, ustawą o gospodarce nieruchomościami i innymi obowiązującymi przepisami.Przyjmowanie zgłoszeń od najemców oraz zewnętrznych administratorów nieruchomości w sprawach dotyczących problemów technicznych oraz określanie zakresu niezbędnych robót i szacowanie kosztów, sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla prac awaryjnych, remontowych, inwestycyjnych prowadzonych w tych obiektach. Przygotowywanie szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robót budowlanych lub prac projektowych oraz szczegółowych warunków ich realizacji niezbędnych do opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do ogłaszanych przez Pracodawcę przetargów.
Miejsce pracy:
Łużycka 7, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Pracodawca:
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera - pakiet Office
- Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Znajomość programów kosztorysowych (Norma Pro, Norma Expert) mile widziane. Umiejętność tworzenia i redagowania pism. Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole. Znajomość obowiązujących przepisów prawa tj.: prawo budowlane, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawa o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych. Umiejętność pracy pod presja czasu. Dobra organizacja czasu pracy.
Inne wymagania:
Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Znajomość programów kosztorysowych (Norma Pro, Norma Expert) mile widziane. Umiejętność tworzenia i redagowania pism. Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole. Znajomość obowiązujących przepisów prawa tj.: prawo budowlane, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawa o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych. Umiejętność pracy pod presja czasu. Dobra organizacja czasu pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewelina Matczak
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail