StPr/25/1465
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 900 PLN
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie spraw z zakresu scaleń i wymiany gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym; 2)rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na dokonanie zmian w stanie własnościowym w trakcie trwania postępowania scaleniowego;
3)udział w czynnościach prowadzonych w terenie tj. odbiorach prac geodezyjnych dotyczących scalenia lub wymiany gruntów; 4)przygotowanie wniosków do ksiąg wieczystych; 5) wydawanie zaświadczeń dotyczących nieruchomości objętych postępowaniem scaleniowym; 6)prowadzenie i rozliczanie projektów scaleniowych realizowanych ze środków unijnych; 7)prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej i rzeczowej, dochodów i wydatków, spraw-dzanie zgodności faktur z umową, opisywanie faktur, stosowanie prawidłowej klasyfikacji 7) prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej.
Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracy oraz warunków pracy określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Częstochowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Radzenie sobie ze stresem, dyspozycyjność, biegła obsługa komputera
- Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku; kierunek, profil wykształcenia: ukończenie studiów wyższych w zakresie administracja, prawo, geodezja, kierunki związane z gospodarką nieruchomościami lub studia podyplomowe o takich kierunkach. Szczegółowe wymagania określa ogłoszenie o naborze dostępne na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
Inne wymagania:
Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku; kierunek, profil wykształcenia: ukończenie studiów wyższych w zakresie administracja, prawo, geodezja, kierunki związane z gospodarką nieruchomościami lub studia podyplomowe o takich kierunkach. Szczegółowe wymagania określa ogłoszenie o naborze dostępne na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Barcicka-Maziarz
Nr telefonu:
343229127
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje, wymagane dokumenty i druki oświadczeń do pobrania znajdują się w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook