StPr/25/1383
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
1.Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji, z uwzględnieniem systemu eDok.
2.Koordynowanie obiegu dokumentów.
3.Przygotowywanie zbiorczych informacji i sprawozdań z zakresu działania Departamentu.
4.Wykonywanie czynności związanych z zaopatrzeniem pracowników w sprzęt
i materiały biurowe.
5.Prowadzenie i ewidencja czasu pracy pracowników Departamentu we współpracy
z kmórką ds. osobowych.
6.Wykonywanie czynności z zakresu spraw administracyjnych zleconych przez przełożonych.
Miejsce pracy:
Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- umiejętność rozwiązywania problemów, Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole., umiejętność pracy pod presją czasu
- [Umiejętność 2] : pozostałe określone w ogłoszeniu nr 066.OZ.1.2025 [Umiejętność 1] : samodzielnego redagowania pism urzędowych i interpretowania przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań i obowiązków, radzenia sobie z wymagający [Inne] : udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym; 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; 3)co najmniej 3-letni staż pracy; 4)udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym; 5)znajomość obowiązujących aktów prawnych: a)ustawy o samorządzie województwa, b)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, c)ustawy o pracownikach samorządowych, d)ustawy o dostępie do informacji publicznej, e)rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), f)rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, g)Statutu Województwa Świętokrzyskiego. 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1)wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w jednym z następujących zakresów: administracja, zarządzanie, nauki o zdrowiu; 2)udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu obowiązków służbowych w zakresie zbieżnym z przedmiotowym stanowiskiem.
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : pozostałe określone w ogłoszeniu nr 066.OZ.1.2025 [Umiejętność 1] : samodzielnego redagowania pism urzędowych i interpretowania przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań i obowiązków, radzenia sobie z wymagający [Inne] : udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym; 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; 3)co najmniej 3-letni staż pracy; 4)udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym; 5)znajomość obowiązujących aktów prawnych: a)ustawy o samorządzie województwa, b)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, c)ustawy o pracownikach samorządowych, d)ustawy o dostępie do informacji publicznej, e)rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), f)rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, g)Statutu Województwa Świętokrzyskiego. 2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1)wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w jednym z następujących zakresów: administracja, zarządzanie, nauki o zdrowiu; 2)udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu obowiązków służbowych w zakresie zbieżnym z przedmiotowym stanowiskiem.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewelina Janda-Wnuk
Wymagane dokumenty:
1)List motywacyjny i CV. 2)Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3)Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia). 4)Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem. Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE: 1.Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2.Klauzula informacyjna (art. 13 RODO). 3.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 4.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 5.Lista sprawdzająca. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy: 1)składać w zamkniętych kopertach do dnia 27 listopada 2025 r. do godz. 15.30 w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (budynek C2) al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce lub 2)przesłać pocztą do dnia 27 listopada 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego) Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce lub 3)przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 27 listopada 2025 r. AE:PL-57494-35550-GDUUU-22 lub 4)przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 27 listopada 2025 r. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego /3h680wewfh/SkrytkaESP z dopiskiem: Dotyczy naboru Nr 066.OZ.1.2025 na stanowisko inspektora w Departamencie Ochrony Zdrowia Dodatkowe informacje pod nr tel. 41 395 16 58.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - ePUAP, eDoręczenia

Zaloguj się przez Facebook