INSPEKTOR

INSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 3 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0633

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:
1. przygotowanie spraw związanych z realizacją inwestycji kubaturowych Gminy, w tym:
- postępowań przetargowych od strony dokumentacyjno-finansowej,
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej w tym zakresie,
- uzyskiwanie zgłoszenia robót lub pozwoleń na budowę obiektów budowlanych dla prowadzonych inwestycji przyjętych do realizacji w uchwale budżetowej,
2. organizowanie spotkań zainteresowanych stron, w trakcie przygotowywania projektów w zakresie uzgodnień dokumentacji oraz współpraca z przyszłymi użytkownikami w trakcie realizacji inwestycji,
3. nadzór i kontrola wyznaczonych budów pod względem prawidłowego wykonawstwa wraz z bieżącym i końcowym rozliczeniem, przekazywanie kierownikowi budowy placu budowy oraz kompletu dokumentacji projektowej, zawiadamianie właściwych organów o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych oraz przekazywanie obiektu do odbioru przez instytucje oraz do użytkowania i na gminny majątek,
4. sprawdzanie projektów, specyfikacji technicznej, kosztorysów, przedmiarów robót,
5. prowadzenie postępowań z materiałami pozostałymi po robotach rozbiórkowych w ramach realizowanych inwestycji,
6. prowadzenie spraw w okresie gwarancji i rękojmi na zrealizowanych obiektach,
7. współdziałanie z pozagminnymi instytucjami i organizacjami w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji,
8. analiza i aprobata umów wraz z aneksami na dostawę gazu i ciepła w budynkach gminnych, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie oraz współpraca w tym zakresie z przedsiębiorstwami.

Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwościa zawarcia kolejnej umowy
Godzina zakończenia pracy: 15:30


Miejsce pracy:
Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Pawłowice

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe techniczne o kierunku/specjalności instalacyjnej: ogrzewnictwo, wentylacja, wodai kanalizacja, gazownictwo lub pokrewne techniczne związane z branżą budowlaną, 2. udokumentowany 3-letni staż pracy, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub możliwość wykonania uprawnień w trakcie zatrudnienia, 2. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, mile widziany staż pracy związany z branżą sanitarną, 3. znajomość: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jak również związanych z nim przepisów wykonawczych dotyczących sieci i instalacji sanitarnych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 4. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), programu kosztorysowego Norma, 5. prawo jazdy kat. B, 6. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe techniczne o kierunku/specjalności instalacyjnej: ogrzewnictwo, wentylacja, wodai kanalizacja, gazownictwo lub pokrewne techniczne związane z branżą budowlaną, 2. udokumentowany 3-letni staż pracy, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub możliwość wykonania uprawnień w trakcie zatrudnienia, 2. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, mile widziany staż pracy związany z branżą sanitarną, 3. znajomość: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jak również związanych z nim przepisów wykonawczych dotyczących sieci i instalacji sanitarnych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 4. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), programu kosztorysowego Norma, 5. prawo jazdy kat. B, 6. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Justyna Lasek

Nr telefonu:
32 4756360

Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny podpisany odręcznie przez kandydata, 2. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia studiów), 3. kopia świadectw pracy potwierdzających trzyletni staż pracy. W przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie dokumentujące wymagany staż pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy), 4. kopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych (w przypadku ich posiadania), 5. podpisany odręcznie przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6. oświadczenie podpisane własnoręcznie przez kandydata, o: 1. posiadaniu obywatelstwa polskiego, 2. posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 7. klauzula informacyjna podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dodatkowych (niewymaganych prawem) zawartych w ofercie pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji pracownika. Kwestionariusz osobowy i oświadczenia należy złożyć na wzorach, stanowiących dokumenty do pobrania, zamieszczone wraz z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pawłowice. https://bip.pawlowice.pl/bipkod/052/001

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - 1. Oferty z wymaganymi dokumentami można: 1) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, 2) składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko inspektora 1/2 etatu w Referacie Inwestycji - do dnia 8 grudnia 2025 r. w godzinach pracy Urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 2. Szczegółowe informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie przez p. Justynę Lasek Kierownika Referatu Inwestycji, pod numerem telefonu 32 4756 360; 32 4756 300. 3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o kolejnym etapie naboru. 4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pawłowicach i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy. 5. Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Gminy Pawłowice obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych dostępna pod adresem https://bip.pawlowice.pl/bipkod/36234501.
Dodano: 27.11.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 357029
Udostępnij:
Dodano: 27.11.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 357029

Zobacz inne oferty

Do góry