StPr/25/0634
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN
Zakres obowiązków:
1. przygotowanie spraw związanych z realizacją inwestycji kubaturowych Gminy, w tym:
- postępowań przetargowych od strony dokumentacyjno-finansowej,
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej w tym zakresie, a także projektowania, budowy, przebudowy i remontu gminnych obiektów w zakresie budownictwa i instalacji,
- uzyskiwanie zgłoszenia robót lub pozwoleń na budowę obiektów budowlanych dla prowadzonych inwestycji przyjętych do realizacji w uchwale budżetowej,
- realizacji umów z otrzymanymi dotacjami wraz z terminowymi ich realizacjami, rozliczeniami i zwrotem niewykorzystanych środków finansowych,
2. organizowanie spotkań zainteresowanych stron, w trakcie przygotowywania projektów w zakresie uzgodnień dokumentacji oraz współpraca z przyszłymi użytkownikami w trakcie realizacji inwestycji,
3. kontrola wyznaczonych budów pod względem prawidłowego wykonawstwa, postępów w branży budowlanej,
4. sprawdzanie kompletności opracowanego projektu i spełnienia wymagań określonych w miejscowych planach zagospodarowania terenu, z koncepcją oraz założeniami przekazanymi na etapie przetargu, w specyfikacji technicznej, jak również z postanowieniami umownymi i ustaleniami ze spotkań,
5. sprawdzanie dokumentacji kosztorysowej, przedmiarów robót w zakresie prawidłowości ich sporządzania ze sztuką przedmiarowania robót budowlanych,
6. bieżące śledzenie ważności dokumentów i decyzji dotyczących procesu inwestycyjnego w zakresie spraw terenowo - prawnych, a w razie potrzeby ich aktualizacja,
7. pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru oraz współpraca z inspektorami branżowymi na wykonywanych zadaniach inwestycyjnych,
8. końcowe i bieżące rozliczenie inwestycji zgodnie z zakresem obowiązków dla Referatu Inwestycji,
9. odbiór i przekazywanie inwestycji w użytkowanie i na majątek Gminy oraz prowadzenie spraw w okresie gwarancji i rękojmi na zrealizowanych obiektach,
10. współdziałanie z pozagminnymi instytucjami i organizacjami w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji.
Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy
Godzina zakończenia pracy: 15:30
Miejsce pracy:
Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Pawłowice
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe techniczne o kierunku/specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2. udokumentowany 3-letni staż pracy, 3. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, 4. obywatelstwo polskie, 5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 2. znajomość: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz związanych z nim przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 3. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), programu kosztorysowego Norma, 4. prawo jazdy kat. B, 5. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe techniczne o kierunku/specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2. udokumentowany 3-letni staż pracy, 3. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, 4. obywatelstwo polskie, 5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 2. znajomość: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz związanych z nim przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 3. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), programu kosztorysowego Norma, 4. prawo jazdy kat. B, 5. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Lasek
Nr telefonu:
32 4756360
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny podpisany odręcznie przez kandydata, 2. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia studiów), 3. kopia świadectw pracy potwierdzających trzyletni staż pracy. W przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie dokumentujące wymagany staż pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy), 4. kopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 5. kopia zaświadczenia o członkostwie w Śląskiej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 6. podpisany odręcznie przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 7. oświadczenie podpisane własnoręcznie przez kandydata o: 1. posiadaniu obywatelstwa polskiego, 2. posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 8. klauzula informacyjna podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dodatkowych (niewymaganych prawem) zawartych w ofercie pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji pracownika. Kwestionariusz osobowy i oświadczenia należy złożyć na wzorach, stanowiących dokumenty do pobrania, zamieszczone wraz z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pawłowice. https://bip.pawlowice.pl/bipkod/052/001
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - 1. Oferty z wymaganymi dokumentami można: 1) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, 2) składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko inspektora w Referacie Inwestycji - do dnia 8 grudnia 2025 r. w godzinach pracy Urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 2. Szczegółowe informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie przez p. Justynę Lasek Kierownika Referatu Inwestycji, pod numerem telefonu 32 4756 360; 32 4756 300. 3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o kolejnym etapie naboru. 4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pawłowicach i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy. 5. Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Gminy Pawłowice obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych dostępna pod adresem https://bip.pawlowice.pl/bipkod/36234501.

Zaloguj się przez Facebook