INSPEKTOR

INSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 870 - 6 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0641

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 do 6 600 PLN

Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem wniosków o wydanie dowodu osobistego; wydawanie dowodów osobistych i przekazanie posiadaczowi dowodu osobistego kodów; prowadzenie postępowania w sprawie odmowy wydania dowodu osobistego; przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego i wydawanie zaświadczeń; dokonanie zgłoszenia zawieszenia o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego; przyjmowanie zgłoszeń nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych.

Miejsce pracy:
Kamionka 23, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Brodnicy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo lub Administracja lub Zarządzanie
  • obsługa komputera, znajomość pakietu MICROSOFT OFFICE
  • Wykształcenie wyższe, kierunek: Prawo lub Administracja lub Zarządzanie; co najmniej 3-letni staż pracy; umiejętność obsługi komputera oraz znajomość oprogramowania Office, Word, Excel, poczty elektronicznej, Internetu, obsługa skanera, kserokopiarki i innych urządzeń peryferyjnych; znajomość zagadnień i przepisów prawnych z zakresu samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, dowodów osobistych, instrukcji kancelaryjnej w administracji samorządowej.


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe, kierunek: Prawo lub Administracja lub Zarządzanie; co najmniej 3-letni staż pracy; umiejętność obsługi komputera oraz znajomość oprogramowania Office, Word, Excel, poczty elektronicznej, Internetu, obsługa skanera, kserokopiarki i innych urządzeń peryferyjnych; znajomość zagadnień i przepisów prawnych z zakresu samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, dowodów osobistych, instrukcji kancelaryjnej w administracji samorządowej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Kupferschmidt

Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, - dokument poświadczający wykształcenie, - dokumenty poświadczające staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, itp.), - kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy, - oświadczenia dotyczące spełnienia przez kandydata wymagań niezbędnych określonych w pk-cie 1 ppkt 1-4 ogłoszenia, - kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną, - oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu. Wymagane dokumenty aplikacyjne: - list motywacyjny, - życiorys (CV), - kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Urzędu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy. W przypadku nie umieszczenia w/w klauzuli na wskazanych dokumentach, oferta nie będzie mogła być rozpatrywana z uwagi na brak zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych. Dodatkowe dokumenty: - poświadczenia (zaświadczenia, certyfikaty, itp.) posiadanych przez kandydata innych kwalifikacji, uprawnień i umiejętności przydatnych na w/w stanowisku, - referencje z poprzednich miejsc pracy.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na urzędnicze stanowisko pracy w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Urzędu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy". Dokumenty można złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego, pokój 101 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty kandydatów, którzy nie spełnią wymogów niezbędnych i formalnych w zakresie kompletności dokumentów zostaną odrzucone. Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny oraz prawo udzielenia pisemnej odpowiedzi tylko na oferty, które po weryfikacji formalnej zostaną zakwalifikowane do II etapu naboru rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodano: 05.12.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 360494
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 360494

Zobacz inne oferty

Do góry