StPr/25/1532
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 950 PLN
Zakres obowiązków:
1) zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administra-cyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości wydziału;
2) zapewnienie obsługi organizacyjno – biurowej w wydziale;
3) zapewnienie obsługi procedury dokonywania zgłoszeń, naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa sygnalistów;
4) przestrzeganie w wydziale tajemnic ustawowo chronionych;
5) obsługa korespondencji wpływającej na pocztę mailową;
6) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
7) opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części związanej z zakresem czynności w zakresie planowania dochodów i wydatków oraz sporządzania harmonogramu
Miejsce pracy:
Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera, dokładność, sumienność, odpowiedzialność
- - wykształcenie i staż pracy: średnie, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 5 letnim stażem pracy; wyższe, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 3 letnim stażem pracy; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy, chęć rozwoju i doskonalenia zawododowego; prawo jazdy kat. B - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność sądowa (kandydat/ka nie może być skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe); - nieposzlakowana opinia; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy w strukturach administracji samorządowej; znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń: o samorządzie powiatowym; o pracownikach samorządowych; Kodeks postępowania administracyjnego; Prawo zamówień publicznych; Kodeks cywilny; o ochronie danych osobowych; o finansach publicznych; o ochronie sygnalistów; w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Prawo o ruchu drogowym. inne: biegła znajomość obsługi komputera; umiejętność prowadzenia akt w elektronicznym systemie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
Inne wymagania:
- wykształcenie i staż pracy: średnie, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 5 letnim stażem pracy; wyższe, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 3 letnim stażem pracy; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy, chęć rozwoju i doskonalenia zawododowego; prawo jazdy kat. B - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność sądowa (kandydat/ka nie może być skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe); - nieposzlakowana opinia; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy w strukturach administracji samorządowej; znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń: o samorządzie powiatowym; o pracownikach samorządowych; Kodeks postępowania administracyjnego; Prawo zamówień publicznych; Kodeks cywilny; o ochronie danych osobowych; o finansach publicznych; o ochronie sygnalistów; w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Prawo o ruchu drogowym. inne: biegła znajomość obsługi komputera; umiejętność prowadzenia akt w elektronicznym systemie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Edyta Wiśniewska Katarzyna Jendrasiak
Nr telefonu:
343706180
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje, wymagane dokumenty i druki oświadczeń do pobrania znajdują się w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".

Zaloguj się przez Facebook