StPr/25/0489
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie spraw związanych z naborami na stanowiska urzędnicze, w szczególności przygotowanie treści ogłoszenia o naborze, projektu zarządzenia w sprawie powołania komisji konkursowej, także projektu protokołu z naboru oraz ich publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej.
• Prowadzenie wybranych spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi pracowników, w tym określanie wymiaru urlopu, przyjmowanie oraz rejestracja podań o urlop, kontrola nad terminowym wykorzystywaniem urlopów zaległych.
• Prowadzenie spraw związanych z organizacją służby przygotowawczej.
• Prowadzenie spraw związanych z badaniami profilaktycznymi pracowników.
• Prowadzenie spraw związanych z pracą zdalną pracowników.
• Prowadzenie rejestrów: pracowników, zarządzeń Burmistrza, upoważnień i pełnomocnictw, skarg i wnios
Miejsce pracy:
Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Zakopane
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook