StPr/25/0965
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN
Zakres obowiązków:
1) udzielanie porad konsumenckich;
2) ewidencjonowanie dokumentacji i przygotowywanie korespondencji w zakresie spraw konsumenckich;
3) przygotowywanie projektów pism w przydzielonych sprawach;
4) sporządzanie sprawozdań rocznych z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
Miejsce pracy:
Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W LUBINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 5) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane wykształcenie o profilu/kierunku administracyjnym lub prawnym; 2) mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej; 3) umiejętność pracy w zespole; 4) komunikatywność, samodzielność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 5) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane wykształcenie o profilu/kierunku administracyjnym lub prawnym; 2) mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej; 3) umiejętność pracy w zespole; 4) komunikatywność, samodzielność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) CV; 2) list motywacyjny; 3) kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, m.in. świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu; 5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się w aplikacji na stanowisko objęte procesem rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Id: D48AB0F9-4774-425A-8072-24CB86894485. Ogłoszony Strona 2 z 2 Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 7. Oferty z dokumentami należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lubinie lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin w terminie do dnia 11 lipca 2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko Inspektor BRK". 8. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://powiat-lubin.bip.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lubinie.