INSPEKTOR (DEPARTAMENT FINANSÓW I SKARBU- BIURO FUNDUSZY STRUKTURALNYCH)

INSPEKTOR (DEPARTAMENT FINANSÓW I SKARBU- BIURO FUNDUSZY STRUKTURALNYCH)

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1099

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
pierwsza umowa na czas określony, wysokość wynagrodzenia 6000 zł brutto + dodatek stażowy(nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego)

Zakres obowiązków:
1.Wykonywanie wstępnej kontroli wpływających dokumentów.
2.Kontrola dokumentów przed ich zadekretowaniem tj. sprawdzenie czy dowód spełnia wymogi Instrukcji Obiegu i Kontroli Dokumentów Finansowo-Księgowych i posiada podpisy osób uprawnionych do kontroli merytorycznej, formalnej i rachunkowej oraz wstępną kontrolę Skarbnika i podpisy zatwierdzających wypłatę.
3.Wprowadzanie na podstawie dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych operacji gospodarczych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym w zakresie zadań biura.
4.Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji księgowej budżetu województwa warmińsko-mazurskiego (organu) w zakresie zadań biura, ewidencji księgowej środków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
5.Kwalifikowanie dokumentów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych przez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia w księgach rachunkowych (dekretacja).
6.Prowadzenie bieżącej analizy księgowej dotyczącej uzgadniania sald kont analitycznych z zapisami na odpowiednich kontach syntetycznych.
7.Weryfikowanie sald rozrachunków na koniec okresów sprawozdawczych.
8.Analiza zrealizowanych dochodów budżetowych i wydatków budżetowych samorządowych jednostek budżetowych.
9.Okresowe ustalanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów na koniec roku obrotowego oraz rozliczanie wyników inwentaryzacji.
10.Prawidłowe i terminowe sporządzanie cząstkowego sprawozdania z wykonania budżetu, sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z zakresu operacji finansowych w zakresie zadań biura.
11.Sporządzanie lub przenoszenie na nośnik informatyczny wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości w zakresie zadań biura.
12.Sporządzanie pism zleconych przez przełożonych.
13.Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, wojewódzkimi samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, innymi podmiotami oraz instytucjami kontrolnymi.
14.Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji i terminowe przekazywanie do archiwum.

Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30

Miejsce pracy:
Głowackiego 17, 10-051 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
  • a.Wymagania niezbędne: 1.W zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków: a)posiadanie wykształcenia średniego o profilu ekonomicznym lub średniego branżowego o profilu ekonomicznym i co najmniej 5 lat stażu pracy; b)posiadanie wykształcenia wyższego. 2.Co najmniej 3 lata stażu pracy; 3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 6.Nieposzlakowana opinia; 7.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b.Wymagania dodatkowe: 1.Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2.Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z rachunkowością budżetową; 3.Znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych i rachunkowości; 4.Umiejętność pracy w zespole; 5.Umiejętność obsługi programów komputerowych, w szczególności - pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych; 6.Komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność, terminowość.


Inne wymagania:
a.Wymagania niezbędne: 1.W zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków: a)posiadanie wykształcenia średniego o profilu ekonomicznym lub średniego branżowego o profilu ekonomicznym i co najmniej 5 lat stażu pracy; b)posiadanie wykształcenia wyższego. 2.Co najmniej 3 lata stażu pracy; 3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 6.Nieposzlakowana opinia; 7.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b.Wymagania dodatkowe: 1.Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2.Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z rachunkowością budżetową; 3.Znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych i rachunkowości; 4.Umiejętność pracy w zespole; 5.Umiejętność obsługi programów komputerowych, w szczególności - pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych; 6.Komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność, terminowość.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Petrusewicz

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny (własnoręcznie podpisany). 2.Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu); 3.Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie; 4.Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; 5.Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany); 6.Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*; 7.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*; 8.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*; 9.Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*; 10.Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*; 11.Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). 12.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana). * Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). VI. Dokumenty dodatkowe: 1.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach; 2.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 02.10.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 326706
Udostępnij:
Dodano: 02.10.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 326706

Zobacz inne oferty

5 500 PLNbrutto
Nowe
Jędrzejów
5 500 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Kiczyce
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Nowe

MONTER/KA

4 666 PLNbrutto
Nowe
Kraków
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Kielce
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 670 PLNbrutto
Nowe
Tarnobrzeg
4 670 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry