StPr/25/1178
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 9 600 PLN
Informacja o naborze na stronie; https://bip.gminaostroda.pl/nabor-pracownikow-nabor-pracownikow-2025
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów oświatowych i świetlic wiejskich;
2. Prowadzenie procedur zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków oraz prowadzenie niezbędnych rejestrów;
3. Współpraca z Koordynatorem do spraw zamówień publicznych oraz przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentów dla zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków;
4. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji w zakresie obiektów oświatowych w partnerstwie z innymi samorządami i podmiotami;
5. Przygotowanie umów dot. realizacji robót budowlanych oraz ich odbiorów;
6. Prowadzenie sprawdozdawczości związanych z zakresem wykonywanych obowiązków;
7. Monitorowanie i przygotowywanie danych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczeń zadań dofinansowanych ze śrdoków zewnętrznych.
Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Ostróda
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL
- Wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy lub wyższe i 3 lata stażu pracy. Znajomość z zakresu ustawy: o samodzadzie gminnym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, KPA Posiadanie stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie co najmniej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynalezności do właściwej Izby. Umiejętność czytania map i dokumentacji technicznej; umiejętność przedmiarowania i kosztorysowania robót budowlanych. Znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office ( Word, Exel)
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy lub wyższe i 3 lata stażu pracy. Znajomość z zakresu ustawy: o samodzadzie gminnym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, KPA Posiadanie stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie co najmniej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynalezności do właściwej Izby. Umiejętność czytania map i dokumentacji technicznej; umiejętność przedmiarowania i kosztorysowania robót budowlanych. Znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office ( Word, Exel)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Kulesza
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny; 2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej; 3) dokument poświadczający wykształcenie; 4) kserokopie świadectw pracy; 5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim; 6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe); 8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach; 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. 7.Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor do spraw inwestycji komunalnych na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia 24 września 2025 r. do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. 8. Informacje dodatkowe: Dokumenty przedłożone przez kandydata powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Ponadto wszystkie dokumenty w kserokopiach powinny być opatrzone klauzulą za zgodność na każdej stronie zawierającej treść, także na odwrocie w przypadku dokumentów dwustronnych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 24.09.2025, Godziny : do 15.30