INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC

INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0784

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
1. Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, w tym dla obcokrajowców
2. Prowadzenie rozliczeń w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne i podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników oraz osób zatrudnionych na umowach cywilno-prawnych
3. Przygotowanie i wysyłka do Urzędów Skarbowych dokumentów PIT, PIT 4, IFT pracowników oraz osób zatrudnionych na umowach cywilno-prawnych
4. Przygotowanie i wysyłka miesięcznych dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS pracowników Spółki
5. Sporządzanie raportów i analiz kadrowo-płacowych dla potrzeb wewnętrznych i instytucji zewnętrznych w Spółce
6. Obsługa w zakresie sprawozdawczości GUS i PFRON
7. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego
8. Prowadzenie dokumentacji płacowej
9. Bieżące kontakty i korespondencja z instytucjami i urzędami (m. in. Urzędy Skarbowe, GUS, ZUS)
10. Obsługa zajęć sądowych i administracyjnych w zakresie ewidencji, korespondencji z instytucjami oraz kontroli poprawności dokonywania potraceń z wynagrodzeń pracowników
11. Opracowywanie harmonogramów czasu pracy dla systemów pracy funkcjonujących w Spółce
12. Kontrola poprawności ewidencji czasu pracy, w tym poprawności rozliczania godzin nadliczbowych we wszystkich systemach czasu pracy funkcjonujących w Spółce
13. Rozliczanie godzin nadliczbowych we wszystkich systemach czasu pracy funkcjonujących w Spółce


Miejsce pracy:
28-200 Grzybów 34, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
GRUPA AZOTY KOPALNIE I ZAKŁADY CHEMICZNE SIARKI "SIARKOPOL" SPÓŁKA AKCYJNA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pracownik obsługi płacowej
  • Znajomość programu PŁATNIK, obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • Doświadczenie i praktyczna wiedza w zakresie wyliczania i księgowania wynagrodzeń Praktyczna znajomość prawa pracy, prawa w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym obcokrajowców Znajomość programów MS Word i MS Excel na poziomie średniozaawansowanym Mile widziana znajomość programu SAP Znajomość programu Płatnik Umiejętność pracy pod presją czasu Zdolności analityczne Umiejętność szybkiego reagowania i rozwiązywania złożonych problemów Samodzielność w działaniu Odpowiedzialność za powierzone zadania


Inne wymagania:
Doświadczenie i praktyczna wiedza w zakresie wyliczania i księgowania wynagrodzeń Praktyczna znajomość prawa pracy, prawa w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym obcokrajowców Znajomość programów MS Word i MS Excel na poziomie średniozaawansowanym Mile widziana znajomość programu SAP Znajomość programu Płatnik Umiejętność pracy pod presją czasu Zdolności analityczne Umiejętność szybkiego reagowania i rozwiązywania złożonych problemów Samodzielność w działaniu Odpowiedzialność za powierzone zadania

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV wysyłać na e-mail: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 06.11.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 346853
Udostępnij:
Dodano: 06.11.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 346853

Zobacz inne oferty

Do góry