StPr/wiha/25/0830
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
-wystawianie faktur sprzedaży
- wprowadzanie, dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów księgowych
- prowadzenie kasy, przyjmowanie wpłat
- wprowadzanie i uzgodnienia dokumentów magazynowych
-weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i podatkowym
- udział w zamykaniu miesiąca i roku
Miejsce pracy:
Piastowska 18, 32-660 Chełmek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Pracodawca:
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CHEŁMKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe, 1 rok doświadczenia w księgowości, znajomość EXEL, dobra organizacja pracy, obowiązkowość ,terminowość
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe, 1 rok doświadczenia w księgowości, znajomość EXEL, dobra organizacja pracy, obowiązkowość ,terminowość
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
33846 12 61
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon