StPr/25/1580
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 967,85 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze: 4967,85 zł/brutto + wysługa lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony: 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/katowice/inspektor,153839,v7
- Komenda Miejska Policji w Katowicach, 40-038 Katowice Ul. Lompy 19
- Ogłoszenie nr 153839 / 10.07.2025
- Inspektor do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Katowicach.
- ZAKRES ZADAŃ: Czym będziesz się zajmować: Osoba na tym stanowisku: prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Wydziału Kadr i Szkolenia w celu zapewnienia właściwego obiegu
dokumentacji; prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów, w tym rejestr wydanych decyzji administracyjnych, zawiadomień, upoważnień i innych rozkazów personalnych oraz dystrybuuje zarejestrowane dokumenty w celu sprawowania właściwego nadzoru nad ich obiegiem; dystrybuuje akty prawne do zainteresowanych funkcjonariuszy i pracowników Wydziału w celu właściwej realizacji powierzonych zadań,
wytwarza i prowadzi ewidencję wystawionych funkcjonariuszom i pracownikom jednostki zaświadczeń o zatrudnieniu w celu realizacji przysługujących im uprawnień w tym zakresie,
sporządza wykazy dodatkowych należności z tytułu dojazdów do miejsca pełnienia służby dla funkcjonariuszy Wydziału w celu realizacji przysługujących im uprawnień; sporządza grafiki służby policjantów i pracy pracowników Wydziału i po zatwierdzeniu wprowadza je do systemu SWD w celu właściwego rozliczenia czasu służby/pracy.
- CO OFERUJEMY: Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Dodatkowe trzynaste wynagrodzenie tzw. ,,trzynastka. Pakiet socjalny, m.in.: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe. Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych. Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.
- DOSTĘPNOŚĆ: Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
- WARUNKI PRACY: Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon,kserokopiarkę oraz komputer. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Stanowisko pracy usytuowane jest na III piętrze Komendy Miejskiej Policji w Katowicach ul. Lompy 19.
- Godziny pracy: 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Józefa Lompy 19, 40-038 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- KOGO POSZUKUJEMY: POTRZEBNE CI BĘDĄ (WYMAGANIA NIEZBĘDNE) - Wykształcenie: średnie - Staż pracy co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej - Posiadanie Poświadczenia Bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą - umiejętność współpracy, komunikowania się - umiejętność organizowania pracy własnej - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (WYMAGANIA DODATKOWE) - Wykształcenie: wyższe administracyjne - Staż pracy co najmniej 6 miesięcy w komórce kadrowej
Inne wymagania:
KOGO POSZUKUJEMY: POTRZEBNE CI BĘDĄ (WYMAGANIA NIEZBĘDNE) - Wykształcenie: średnie - Staż pracy co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej - Posiadanie Poświadczenia Bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą - umiejętność współpracy, komunikowania się - umiejętność organizowania pracy własnej - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (WYMAGANIA DODATKOWE) - Wykształcenie: wyższe administracyjne - Staż pracy co najmniej 6 miesięcy w komórce kadrowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Teresa Maciąg
Nr telefonu:
47-851-25-08
Wymagane dokumenty:
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA POD LINKIEM: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/katowice/inspektor,153839,v7 DODATKOWE INFORMACJE: - Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. - Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. - Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. - Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. - Opatrz własnoręcznym podpisem list motywacyjny i wymagane oświadczenia oraz wskaż w liście motywacyjnym: stanowisko, komórkę, jednostki organizacyjną oraz numer ogłoszenia BIP KPRM. Prześlij swoją ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany/a do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE) - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe DOŁĄCZ, JEŚLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE): - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Aplikuj do: 23 lipca 2025 - W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 153839" na adres: Komenda Miejska Policji w Katowicach, Wydział Kadr i Szkolenia, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice - Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 851 2508 - Dokumenty należy złożyć do: 23.07.2025 - Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu - Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH - Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Katowicach, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, [email protected] - Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Miejska Policji w Katowicach, ul .Lompy 19, 40-038 Katowice, [email protected] - Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). - Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. - Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane - Wzory oświadczeń: Oświadczenie: https://nabory.kprm.gov.pl/uploads/owiadczenie(253).pdf
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy złożyć do: 23.07.2025 - Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu, Godziny : 7:00-14:00