StPr/25/0482
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 967,95 PLN
Zakres obowiązków:
1. Pełnienie funkcji Zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych a w przypadku absencji Pełnomocnika ds. OIN na podstawie Decyzji Komendanta Powiatowego Policji w Grójcu koordynowanie zadaniami Zespołu ds. OIN KPP w Grójcu oraz nadzorowanie pracy kancelarii tajnej.
2. Zapewnianie Ochrony informacji niejawnych w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego oraz ochronę systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne oraz sprawowanie nadzoru i kontroli w tym zakresie.
3. Zarządzanie ryzykiem bezpiezczeństwa informacji niejawnych w szczególności dokonywanie szacowania ryzyka.
4. Przeprowadzanie kontroli informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji w szczególności okresowo ( co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów.
5. Opracowywanie i aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych KPP Grójcu, w tym zakreesie wprowadzanie stanu naadzwyczajnego nadzorowanie ich realizacji.
6. Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony informacji niejawnych.
7. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa.
Miejsce pracy:
BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- - doświadczenie zawodowe 1 rok
Inne wymagania:
- doświadczenie zawodowe 1 rok
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agata Korczak
Nr telefonu:
47 7026242
Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne do rekrutacji: - CV i list motywacyjny - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych - RODO ( do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl - w zakładce praca służba cywilna) - dla osób urodzonych po 1 sierpnia 1972 roku wymagane oświadczenie lustracyjne - poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się do sprawdzeniu celem uzyskania wymaganego poświadczenia. - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kopie świadectw pracy - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskego - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon