INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 870 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0275

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Inspektor ds. sprzedaży nieruchomości Wydziału Planowania Nieruchomości i Gospodarki Mieszkaniowej:
1. Prowadzenie postępowań w zakresie zbywania, nabycia, zamiany, darowizn i prawa pierwokupu nieruchomości.
2. Prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców.
3. Współpraca z kancelariami notarialnymi.
4. Przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych nabytych i zbytych nieruchomości, sporządzanie dokumentów księgowych (np. OT, PK) na podstawie zawartych umów/porozumień itp.
5. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości.
6. Przygotowywanie materiałów w celu przeprowadzenia przetargu na wykonywanie wycen nieruchomości.
7. Prowadzenie spisów spraw i rejestrów oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej.
8. Realizacja innych zadań służbowych związanych z zadaniami Wydziału wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pyrzycach zleconych przez Kierownika Wydziału.



Miejsce pracy:
Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W PYRZYCACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE- konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1. Spełnienie wymagań wynikających z treści art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych tj. : a) Obywatelstwo Polskie b) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. c) Niekaralność za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstw 2. Wymagane wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy lub alternatywnie wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy. 3. Biegła obsługa komputera (Word, Excel). 4. Nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWE- pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku: 1. Znajomość obowiązujących aktów prawnych w tym ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks Cywilny, o własności lokali, Kodeks Postępowania Administracyjnego. 2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, sumienność, odporność na stres oraz pracę pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy, komunikatywność. 3. Wykształcenie: a) wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, gospodarka nieruchomościami, administracja, prawo lub pokrewne),co najmniej 3-letni staż pracy preferowane doświadczenie w pracy związanej z gospodarką nieruchomościami, wyceną, obrotem lub ewidencją mienia komunalnego. lub alternatywnie: c) wykształcenie średnie (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracyjne), co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami lub wykonywaniem podobnych zadań w administracji publicznej lub sektorze prywatnym.


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE- konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1. Spełnienie wymagań wynikających z treści art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych tj. : a) Obywatelstwo Polskie b) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. c) Niekaralność za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstw 2. Wymagane wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy lub alternatywnie wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy. 3. Biegła obsługa komputera (Word, Excel). 4. Nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWE- pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku: 1. Znajomość obowiązujących aktów prawnych w tym ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks Cywilny, o własności lokali, Kodeks Postępowania Administracyjnego. 2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, sumienność, odporność na stres oraz pracę pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy, komunikatywność. 3. Wykształcenie: a) wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, gospodarka nieruchomościami, administracja, prawo lub pokrewne),co najmniej 3-letni staż pracy preferowane doświadczenie w pracy związanej z gospodarką nieruchomościami, wyceną, obrotem lub ewidencją mienia komunalnego. lub alternatywnie: c) wykształcenie średnie (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracyjne), co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami lub wykonywaniem podobnych zadań w administracji publicznej lub sektorze prywatnym.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Dyjak

Nr telefonu:
9139570318

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
IWymagane dokumenty. 1. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 2. Życiorys (CV). 3. List motywacyjny. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności. 5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe. 6. Należy złożyć oświadczenie stwierdzające, że: 1) Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i nie był skazany za umyślne przestępstwo skarbowe. 2) Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych. 3) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pkt 1), zawierający oświadczenia, o których mowa w pkt 6, należy pobrać ze strony internetowej BIP w zakładce praca w Urzędzie. Każdy dokument powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata. Kopie dokumentów złożonych w toku rekrutacji muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (np. zgodne z posiadanym oryginałem). Informacje dla kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 05.07.2025, 05:40
ID ogłoszenia: 255387
Udostępnij:
Dodano: 05.07.2025, 05:40
ID ogłoszenia: 255387

Zobacz inne oferty

Nowe

SPRZEDAWCA

4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
4 666 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
2 755,10 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
2 755,10 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
6 000 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Mierzyn
6 000 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 666 - 6 000 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
4 666 - 6 000 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Osiek Drawski
4 666 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry