INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 600 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0592

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 600 PLN

Zakres obowiązków:
• nadzór nad obsługą Spółki przez firmy zewnętrzne w zakresie administracyjnym, przygotowanie procedur przetargowych w zakresie usług sprzątania, ochrony, serwisu odzieży roboczej itp.,
• planowanie i rozliczanie kosztów ogólnozakładowych, planowanie wyposażenia biurowego i gospodarczego oraz remontów w budynkach administracyjnych,
• przeprowadzanie kontroli porządku i właściwej organizacji pracy na terenie działania Spółki oraz kontroli w zakresie ochrony danych osobowych,
• obsługa systemu obiegu dokumentów, aktualizacja informacji na stronie internetowej Spółki, obsługa sekretariatu (zastępstwa),
• organizowanie działań promocyjnych spółki,
• prowadzenie zakładowej składnicy akt,
• udział w pracach zespołu ds. pozyskiwania środków zewnętrznych

Miejsce pracy:
Bugno 2, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • Prawo jazdy kat. B, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, biegła obsługa komputera, pakietu MS Office
  • [Inne] : •wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe na kierunku administracja, zarządzanie i pokrewne, • mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku, • prawo jazdy kat. B, • praktyczna znajomość pakietu MS Office, • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, kreatywność


Inne wymagania:
[Inne] : •wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe na kierunku administracja, zarządzanie i pokrewne, • mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku, • prawo jazdy kat. B, • praktyczna znajomość pakietu MS Office, • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, kreatywność

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Sekcja Kadr

Nr telefonu:
94 375 33 11

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - CV, list motywacyjny
Dodano: 10.07.2025, 05:27
ID ogłoszenia: 259377
Udostępnij:
Dodano: 10.07.2025, 05:27
ID ogłoszenia: 259377

Zobacz inne oferty

Do góry