INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI INTERESANTA W BIURZE ADMINISTRACYJNYM

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI INTERESANTA W BIURZE ADMINISTRACYJNYM

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 040,40 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0279

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 6 040,40 PLN
Wynagrodzenie: proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 6040,40 zł/brutto plus dodatek za wieloletnią pracę (dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego). Praca na umowę o pracę w celu zastępstwa za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków:
- Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: inspektora ds. administracji i obsługi interesanta w Biurze Administracyjnym.
- Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
- Wymiar etatu: pełny etat
- Liczba stanowisk pracy: 1
- Miejsce wykonywania pracy: Katowice.
- Czym będziesz się zajmować. Osoba na tym stanowisku:
1. prowadzi rejestrację korespondencji wychodzącej w Elektronicznym Zarządzaniu Dokumentacją (EZD),
2. dokonuje wysyłki korespondencji w sposób tradycyjny papierowy i elektroniczny oraz nadaje przesyłki kurierskie,
3. obsługuje strony postępowania administracyjnego z zachowaniem standardów obsługi w zakresie merytorycznym i jakości prowadzonych rozmów,
4. udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych,
5. redaguje pisma związane z obsługą kancelaryjno administracyjną,
6. udziela wsparcia w prowadzeniu archiwum zakładowego,
7. dokonuje zaopatrzenia zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami,
8. monitoruje nowe przepisy prawne w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu.
- Warunki pracy:
1. praca w administracyjno biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
2. miejsce pracy na VIII piętrze w siedzibie Inspektoratu,
3. zagrożenie korupcją,
4. permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
5. wejście główne od strony ul. Powstańców jest w pełni dostosowana dla osób poruszających się na wózkach, dzięki podjazdowi oraz wyposażeniu w drzwi automatyczne,
6. budynek wyposażony jest w dwie windy osobowe w system dźwiękowy. Wszystkie panele posiadają informację w brajlu, przycisk zero jest odznaczony kolorem. Wszystkie windy posiadają wyświetlacz pokazujący numer piętra.
7. budynek został wyposażony w system elektronicznych znaczników systemu TOTUPOINT, naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome lub słabowidzące,
8. w budynku znajdują się toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością (parter oraz piętra: I, III, V, VII, IX, X). Wszystkie toalety wyposażone są w alarmy, sygnalizację wezwania pomocy (lampka sygnałowa od strony korytarza).
- Co oferujemy:
1. ruchomy czas pracy,
2. możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
3. miejsce parkingowe na terenie urzędu,
4. dofinansowanie do wypoczynku pracownika,
5. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
6. dofinansowanie do zakupu okularów,
7. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
8. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
9. dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,
10. proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 6040,40 zł.
- Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 10:00, zakończenie 15:00 a 18:00; Wtorek - Piątek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.

Miejsce pracy:
40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Pracodawca:
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne) - wykształcenie średnie, - doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku pracy w administracji publicznej, - znajomość ustawy o służbie cywilnej i instrukcji kancelaryjnej, - umiejętności redakcyjne, - obsługa komputera i urządzeń biurowych, - komunikatywność. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, - znajomość ustawy o finansach publicznych.


Inne wymagania:
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne) - wykształcenie średnie, - doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku pracy w administracji publicznej, - znajomość ustawy o służbie cywilnej i instrukcji kancelaryjnej, - umiejętności redakcyjne, - obsługa komputera i urządzeń biurowych, - komunikatywność. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, - znajomość ustawy o finansach publicznych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Grażyna Znojek

Nr telefonu:
32-606-33-08

Wymagane dokumenty:
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dołącz jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów. Aplikujesz do: 02 lutego 2025 r. W formie papierowej na adres: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego (32) 606-33-08 Dokumenty należy złożyć do 02.02.2025 r. Decyduje data: wpływu oferty do urzędu. Dodatkowe informacje - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. - Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. - Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich). - Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert. - Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. - Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy. - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. - Jeżeli złożysz oświadczeń o przetwarzaniu danych osobowych innej treści niż wskazane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (bip) Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (winb) Twoja aplikacja zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych. - Długość i rodzaj Twojego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów. - Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. - Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana (przed nawiązaniem stosunku pracy) do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 z późn. zm.) Planujemy następujące metody naboru/techniki naboru: I etap - analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych. II etap - możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy. III etap - rozmowy kwalifikacyjne. Nabór może być prowadzony częściowo zdalnie. Dostępność - Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. - Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. - Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów. - Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. - Miejsca do parkowania dla osób z niepełnosprawnością znajdują się naprzeciw wejścia głównego do budynku oraz z prawej strony budynku przed stacją TRAFO. - Osoba z psem asystującym ma prawo wejść do budynku jak każdy inny klient, do stref ogólnodostępnych. W celu ułatwienia poruszania się po budynku istnieje możliwość otrzymania asysty pracownika ochrony. - Osoby niesłyszące lub niedosłyszące mają możliwość skorzystania z przenośnej pętli indukcyjnej, która znajduje się w Kancelarii biurze podawczym Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego na VIII piętrze budynku w pokoju 8.01. - Osoba niesłysząca lub słabosłysząca ma możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego, taką usługę należy zgłosić (pisemnie, mejlowo) na trzy dni przed planowaną wizytą w urzędzie. - Osoby niedowidzące mają możliwość skorzystania przy wykorzystywaniu materiałów w trakcie naboru z lupy, która znajduje się w Kancelarii biurze podawczym Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego na VIII piętrze budynku w pokoju 8.01. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe Klauzula informacyjna Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego, 40 024 Katowice, ul. Powstańców 41a. 2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Z Inspektorem Ochrony Danych, dr Edytą Wasilewską można się kontaktować pisząc na powyższy adres lub przez pocztę elektroniczną: [email protected] z dopiskiem Inspektor ochrony danych w tytule. 3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonych dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO oraz Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami danych osobowych kandydatów wyłonionych do zatrudnienia mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub umów powierzania. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy: nie dłuższy niż 3 miesięcy licząc od dnia zatrudnienia wybranego kandydata w procesie rekrutacji na dane stanowisko lub od dnia zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, w przypadku, gdy nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. 7. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia. 8. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody jest jednoznaczne z wykluczeniem Pani/Pana osoby z prowadzonej rekrutacji. 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2. 10. Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji. 11. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do dnia: 02 lutego 2025 r. , Godziny : 7:00-15:00
Dodano: 29.01.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 129206
Udostępnij:
Dodano: 29.01.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 129206

Zobacz inne oferty

1 800 €netto
Nowe
Carpediem Care
Konstanz
1 800 €netto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry