INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (NR 1966)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (NR 1966)

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1966

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN

Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa sekretariatu (obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej, połączeń telefonicznych, obiegu dokumentów , organizacja spotkań i kalendarza zarządu),
-przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, procedur i innych aktów wewnętrznych,
-obsługa organizacyjna posiedzeń Zarządu, w tym sporządzanie protokołów i dokumentacji pokontrolnej,
-przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do rejestrów i wpisów urzędowych, w szczególności zgłaszanie zmian do Krajowego Rejestru Sądowego,
współpraca z działami wewnętrznymi w zakresie zapewnienia prawidłowego obiegu informacji i dokumentów,
-udział w pracach związanych z usprawnianiem procesów organizacyjnych i administracyjnych,
-inne bieżące zadania z zakresu administracji i wsparcia zarządzania.

Miejsce pracy:
88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • - wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, prawo zarządzanie, - doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 3 lata, znajomość zasad obiegu dokumentów, podstaw funkcjonowania spółek oraz przepisów dotyczących KRS, - bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów,, - umiejętność redagowania pisam i dokumentów, - komunikatywność rzetelność i wysoka kultura osobista, - dobra znajomosć pakietu MS Office


Inne wymagania:
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, prawo zarządzanie, - doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 3 lata, znajomość zasad obiegu dokumentów, podstaw funkcjonowania spółek oraz przepisów dotyczących KRS, - bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów,, - umiejętność redagowania pisam i dokumentów, - komunikatywność rzetelność i wysoka kultura osobista, - dobra znajomosć pakietu MS Office

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne proszę przesyłać na adres e-mail: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 05.12.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 360514
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 360514

Zobacz inne oferty

5 000 PLNbrutto
Nowe
MPiPS - PGP
Lublin
5 000 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
5 670 - 6 300 PLNbrutto
Nowe
Międzyzdroje
5 670 - 6 300 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
30,50 - 30,60 PLNbrutto
Nowe
Opole
30,50 - 30,60 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry