StPr/25/0051
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji mienia MOPR, coroczna weryfikacja ilościowa mienia, okresowa inwentaryzacja , prowadzenie spraw związanych z kasacją zużytego sprzętu, dokonywanie zakupów wyposażenia do MOPR: mebli, urządzeń biurowych, materiałów, środków czystości, prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przez MOPR, prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, rejestracją i kasacją pieczęci używanych w MOPR, nadzór i organizacja pracy sprzątaczek oraz konserwatora, zawieranie umów dotyczących najmu pomieszczeń, umów na świadczenie usług telefonii stacjonarnej i komórkowej, sporządzanie umów z pracownikami na użytkowanie telefonów służbowych.
Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- dokładność, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie, motywacja do pracy, dyspozycyjność
- [Inne] : podstawowa znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, inwentaryzacji.
Inne wymagania:
[Inne] : podstawowa znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, inwentaryzacji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aneta Ciechanowska
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście