StPr/25/0946
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 1 400 PLN
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki: https://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=454&x=10&y=14
Miejsce pracy:
41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
- obsługa komputera - exel, word, organizacja pracy własnej
- w. [Inne] : Spełnienie wymagań i posiadanie kwalifikacji zawodowych do zajmowania stanowiska inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.), posiadanie wiedzy z zakresu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa BHP,
Inne wymagania:
w. [Inne] : Spełnienie wymagań i posiadanie kwalifikacji zawodowych do zajmowania stanowiska inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.), posiadanie wiedzy z zakresu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa BHP,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Hyska
Wymagane dokumenty:
Link: https://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=454&x=10&y=14 Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR DS. BHP lub przesłać listownie w terminie do dnia 17.10.2025 r. na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 35 pok. 304. lub przesłać elektronicznie za pośrednictwem bezpłatnej platformy profilu ePUAP* dokumenty muszą być opatrzone elektronicznym podpisem (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 17.10.2025r.