StPr/25/827
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 2 250 PLN
Zakres obowiązków:
•koordynacja i organizacja pracy służby BHP w urzędzie;
•prowadzenie i dokumentacja kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, sporządzanie okresowych analiz stanu BHP, w tym informowanie o występujących zagrożeniach i ryzykach oraz przedstawianie propozycji przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, w tym przygotowanie projektów stosownych regulacji wewnętrznych;
•prowadzenie szkoleń wstępnych – instruktaż ogólny w zakresie BHP dla nowo zatrudnionych pracowników, stażystów, praktykantów oraz wolontariuszy;
•udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, monitorowaniu oraz nanoszeniu zmian w kartach analiz ryzyka;
•prowadzenie rejestru i dokumentacji z zakresu spraw bezpieczeństwa i higieny pracy;
•udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących planowan
Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- dobra obsługa komputera, dobra obsługa komputera
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Emilia Niedziałkowska
Nr telefonu:
25 759 87 36
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook