StPr/25/0490
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 1 200 do 1 500 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1)przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziec-ko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,
2)bieżące informowanie Zakładu Pracy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzają-cymi do usuwania tych zagrożeń,
3)sporządzanie i przedstawianie Zakładu Pracy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapo-bieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
4)udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczą-cych uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bez-pieczeństwa i higieny pracy,
5) udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także no-wych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach
i dokumentacji,
6)udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych al-bo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń ma-jących wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników,
7)zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy
w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
8)przedstawianie na rzecz Zakładu Pracy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
9)udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i in-strukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracow-nikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
10)opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowi-skach pracy,
11)udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz
w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
12)prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i po-miarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
13)doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
14)udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
15)doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebez-pieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
16)współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia wła-ściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
17)współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomia-rów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w za-kresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,
18) współpraca z laboratoriami i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego, działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnego przepisach,
19)współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
20)współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:
a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higie-ny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,
b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,
21)uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeń-stwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy
22)inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i hi-gieny pracy oraz ergonomii.
Miejsce pracy:
Teofila Noniewicza 83, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Pracodawca:
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- I. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem ust. VI pkt 5 niniejszego ogłoszenia. 2. Wykształcenie średnie potwierdzające zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe. 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 6. Nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. Aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp. 2. Biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności Word, Excel. 3. Umiejętność analizy dokumentów, sporządzania pism urzędowych. 4. Dobra organizacja pracy, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności. sumienność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole. Mile widziany rok doświadczenia zawodowego.
Inne wymagania:
I. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem ust. VI pkt 5 niniejszego ogłoszenia. 2. Wykształcenie średnie potwierdzające zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe. 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 6. Nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. Aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp. 2. Biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności Word, Excel. 3. Umiejętność analizy dokumentów, sporządzania pism urzędowych. 4. Dobra organizacja pracy, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności. sumienność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole. Mile widziany rok doświadczenia zawodowego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1.kwestionariusz osobowy, 2. własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 3. własnoręcznie podpisany życiorys (CV), 4. własnoręcznie podpisane oświadczenia o: a) nieposzlakowanej opinii, b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych, d) braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku, e) nie wykonywaniu, w przypadku wyboru jego oferty, zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy, f) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze o następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, 5. osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, tj. dokumentem określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2009 r. nr 64, poz. 539 z późn. zm.), 6. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i wymagane w ogłoszeniu doświadczenie, 7. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie kandydata. W przypadku pozostawania kandydata w stosunku pracy i braku świadectwa pracy za ten okres zaświadczenie o zatrudnieniu, 8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135. Wymagane dokumenty aplikacyjne można: -składać w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 83, 16-400 Suwałki, pokój nr 604 ( sekretariat CUW, piętro VI ) , - przysłać drogą pocztową na adres: Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 83, 16-400 Suwałki, pokój nr 604, 2. Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko inspektor BHP w Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach. Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 września 2025 r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne można: - składać w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 83, 16-400 Suwałki, pokój nr 604 ( sekretariat CUW, piętro VI ) , - przysłać drogą pocztową na adres: Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 83, 16-400 Suwałki, pokój nr 604, 2. Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko inspektor BHP w Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach. Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 września 2025 r.