INSPEKTOR DS. BUDOWNICTWA

INSPEKTOR DS. BUDOWNICTWA

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 040 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1728

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
wynagrodzenie 5040,00 brutto + dodatek za wieloletnią pracę w przypadku posiadania stażu pracy co najmniej 5 lat

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie zadań wynikających z ustaw oraz określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim, a w szczególności:
a. prowadzenie prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych i remontów mienia komunalnego w zakresie inwestycji liniowych, kubaturowych,
b. udział w prowadzeniu zadań inwestycyjnych, remontowych w zakresie przygotowania do realizacji,
c. kontrola przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie umownych warunków realizacji,
d. sporządzanie dokumentów OT dla zakończonych zadań przy współpracy z pracownikami wydziału oraz rozliczanie zadań zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
e. współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji,
f. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
g. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji celu publicznego,

IV. Informacja o warunkach pracy
1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki.
2. Praca w pomieszczeniu biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy 40 godzin tygodniowo (pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy)
3. Stałe godziny pracy: od 7:30 do 15:30 za wyjątkiem poniedziałku (od 8:00 do 16:00),
4. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie warunków szkodliwych i uciążliwych. Narzędzia pracy komputer, sprzęt biurowy
5. Występować będzie bezpośredni kontakt z interesantami.
6. Wykonywanie pracy w terenie.
7. W Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim obowiązuje Procedura Zgłoszeń Wewnętrznych wprowadzona Zarządzeniem Nr 196/2024 Burmistrza Radomyśla Wielkiego z dnia 4 października 2024r.. Procedura dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Radomyśl Wielki.
8. Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim. Dla stanowiska Inspektor wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5 040,00 zł oraz dodatek za wieloletnią pracę w przypadku posiadania stażu pracy co najmniej 5 lat



Miejsce pracy:
Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Pracodawca:
Urząd Miejski Radomyśl Wielki

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: architektura i urbanistyka lub budownictwo
  • 1. Niezbędne wymagania dla kandydatów: a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn.21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 poz. 1135) b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia e) staż pracy: co najmniej 5 lat f) wykształcenie wyższe techniczne z zakresu architektury i urbanistyki lub budownictwa g) uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń 2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane doświadczenie w instytucjach, zakładach związanych z budownictwem oraz w jednostkach samorządu terytorialnego, 2) znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw: a) prawo budowlane, b) ustawa o rewitalizacji, c) kodeks postępowania administracyjnego, d) prawo zamówień publicznych 3) wysoka kultura osobista, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z obywatelami, 4) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych, 5) prawo jazdy kat. B, 6) dyspozycyjność, 7) umiejętność sporządzania kosztorysów inwestorskich.


Inne wymagania:
1. Niezbędne wymagania dla kandydatów: a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn.21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 poz. 1135) b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia e) staż pracy: co najmniej 5 lat f) wykształcenie wyższe techniczne z zakresu architektury i urbanistyki lub budownictwa g) uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń 2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane doświadczenie w instytucjach, zakładach związanych z budownictwem oraz w jednostkach samorządu terytorialnego, 2) znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw: a) prawo budowlane, b) ustawa o rewitalizacji, c) kodeks postępowania administracyjnego, d) prawo zamówień publicznych 3) wysoka kultura osobista, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z obywatelami, 4) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych, 5) prawo jazdy kat. B, 6) dyspozycyjność, 7) umiejętność sporządzania kosztorysów inwestorskich.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzedu Miejskiego lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. budownictwa na adres: Urząd Miejski w radomyślu Wielkim, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wileki w terminie do dnia 13.11.2025r. do godz.15.30( decyduje data wpływu do Sekretarza Gminy pok. nr 23), oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta
Dodano: 07.11.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 347657
Udostępnij:
Dodano: 07.11.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 347657

Zobacz inne oferty

Do góry