StPr/25/1578
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 7 000 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:
https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.html
Wykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy wraz z trzyletnim stażem pracy lub średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku pracy wraz z pięcioletnim stażem pracy; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych; Posiadanie uprawnień budowlanych (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadanie uprawnień) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności m.in. konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej drogowej lub instalacyjnej, doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego, prawo jazdy kat. B.; doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z organizacją i prowadzeniem procesu inwestycyjnego; zakres obowiązków:
1.Przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartościach poniżej progów
określonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie prowadzonych
spraw.
2. Prowadzenie procesu dla zadań inwestycyjnych oraz obiektów małej architektury.
3. Przygotowanie materiałów i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia
publicznego wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami, mostami gminnymi i urządzeniami
inżynieryjnymi.
5. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.
6. Opracowywanie niezbędnej dokumentacji technicznej i prawnej dróg gminnych.
7. Prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem nawierzchni jezdni,
chodników i placów.
8. Koordynowanie prac realizowanych na drogach gminnych.
9. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej w pasach drogowych.
10. Prowadzenie inżynierii ruchu.
11. Przeprowadzanie komisyjnych odbiorów pasa drogowego.
12. Kontrole gwarancyjne prac drogowych.
13. Okresowa kontrola stanów dróg i mostów.
14. Przygotowywanie decyzji i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych, zjazdu
z drogi gminnej.
15. Wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektu budowlanego lub
urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
oraz reklamy.
16. Naliczanie opłat i kar za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych.
17. Przygotowywanie zezwoleń na przejazd pojazdów o masie przekraczającej wielkości przepisowe.
18. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości pasa drogowego.
19. Uzupełnienia i wprowadzenia nowego oznakowania dróg i urządzeń organizacji ruchu.
20. Organizacja i nadzór akcji zimowego utrzymania dróg gminnych.
21. Organizacja na terenie Gminy lokalnego transportu zbiorowego oraz współpraca z przewoźnikami; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
Miejsce pracy:
Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY RUDZINIEC
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Obsługa komputera, komunikatywność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jagoda Horbowicz
Nr telefonu:
32 4000 710
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. dróg, transportu i inwestycji" do dnia 4 listopada 2025 r. do godz. 10.00 osobiście w biurze podawczym Urzędu Gminy Rudziniec, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP w postaci skanów wymaganych dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. Za datę wpływu uznaje się datę potwierdzenia przyjęcia dokumentów przez system e- PUAP.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 04.11.2025r

Zaloguj się przez Facebook