INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI W ADMINISTRACJI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 3  (DNZ/39/2024) K/M

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI W ADMINISTRACJI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 3 (DNZ/39/2024) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/14115

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie powyżej 5000 zł brutto.

Zakres obowiązków:

Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi:

- kontrola nad prawidłowym utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym administrowanych budynków mieszkalnych i terenów przynależnych w ścisłej współpracy z administratorami;
- sporządzanie i przekazywanie protokołów ze stwierdzonymi nieprawidłowościami, administratorom budynku;
- zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości w budynkach i przyległych terenach, w tym usterek technicznych;
- spisywanie liczników głównych zimnej wody i energii elektrycznej na budynkach oraz ich ewidencjonowanie i przekazywanie informacji Specjaliście ds. Eksploatacji w AOM;
- sporządzanie stosownych raportów - stała współpraca z administratorami budynków.

Miejsce pracy:
Tarchomińska 14, 03-746 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Administrator nieruchomości
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku): - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie/średnie branżowe - minimum 5 lat stażu pracy lub wyższe - minimum 3 lata stażu pracy; - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; przepisów o ochronie danych osobowych. Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): - preferowane wykształcenie wyższe związane z zarządzeniem nieruchomościami; - co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: - terminowość; - skrupulatność i dokładność; - komunikatywność. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) - podpisany odręcznie; - list motywacyjny podpisany odręcznie; - kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych; - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych podpisane odręcznie; - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie; - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedstawienie aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego); - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - podpisane odręcznie; - zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie - podpisana odręcznie. Oferta pracy i wymagane druki zamieszczone są na stronie: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn (zakładka praca) Osoby zainteresowane sa proszone o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 06 grundnia 2024 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 23, z dopiskiem na kopercie: "Nabór nr DNZ/39/2024 na stanowisko: Inspektor ds. Eksploatacji w Administracji Obsługi Mieszkańców nr 3 w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy (termin złożenia dokumentacji do dnia 06 grudnia 2024 r.).


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku): - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie/średnie branżowe - minimum 5 lat stażu pracy lub wyższe - minimum 3 lata stażu pracy; - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; przepisów o ochronie danych osobowych. Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): - preferowane wykształcenie wyższe związane z zarządzeniem nieruchomościami; - co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: - terminowość; - skrupulatność i dokładność; - komunikatywność. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) - podpisany odręcznie; - list motywacyjny podpisany odręcznie; - kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych; - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych podpisane odręcznie; - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie; - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedstawienie aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego); - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - podpisane odręcznie; - zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie - podpisana odręcznie. Oferta pracy i wymagane druki zamieszczone są na stronie: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn (zakładka praca) Osoby zainteresowane sa proszone o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 06 grundnia 2024 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 23, z dopiskiem na kopercie: "Nabór nr DNZ/39/2024 na stanowisko: Inspektor ds. Eksploatacji w Administracji Obsługi Mieszkańców nr 3 w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy (termin złożenia dokumentacji do dnia 06 grudnia 2024 r.).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
22 205 41 30, 22 205 41 31

Wymagane dokumenty:
Więcej informacji na stronie: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon - 7.30-15.30
Dodano: 26.11.2024, 03:54
ID ogłoszenia: 89874
Udostępnij:
Dodano: 26.11.2024, 03:54
ID ogłoszenia: 89874

Zobacz inne oferty

5 800 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 800 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 700 złbrutto
Nowe
Opole
4 700 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
28,10 - 28,10 złbrutto
Nowe
Płock
28,10 - 28,10 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Nowe

KUCHARZ

5 500 - 6 000 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 500 - 6 000 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
30 złbrutto
Nowe
Szczecin
30 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry