INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI W ADMINISTRACJI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 4 (DNZ/41/2024) K/M

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI W ADMINISTRACJI OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 4 (DNZ/41/2024) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/14571

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie powyżej 5000 zł brutto.

Zakres obowiązków:
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- kontrola nad prawidłowym utrzymaniem w należytym stanie sanitarno porządkowym administrowanych budynków mieszkalnych i terenów przynależnych w ścisłej współpracy z administratorami;
- sporządzanie i przekazywanie protokołów ze stwierdzonymi nieprawidłowościami, administratorom budynku;
- zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości w budynkach i przyległych terenach, w tym usterek technicznych;
- spisywanie liczników głównych zimnej wody i energii elektrycznej na budynkach oraz ich ewidencjonowanie i przekazywanie informacji Specjalistom ds. Eksploatacji w AOM;
- sporządzanie stosownych raportów stała współpraca z administratorami budynków.


Miejsce pracy:
Bródnowska 24, 03-439 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Administrator nieruchomości
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 5 lat stażu pracy lub wyższe minimum 3 lata stażu pracy; - co najmniej roczne doświadczenie w pracy związane z obsługą nieruchomości; - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; przepisów o ochronie danych osobowych. Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): - co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: - terminowość; - skrupulatność i dokładność; - komunikatywność. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) podpisany odręcznie; - list motywacyjny podpisany odręcznie; - kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych; - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych podpisane odręcznie; - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie; - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedstawienie aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego); - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie; - zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie podpisana odręcznie. Oferta pracy i wymagane druki zamieszczone są na stronie: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn (zakładka praca) Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 19 grudnia 2024 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: Nabór Nr DNZ/41/2024 na stanowisko Inspektor ds. Eksploatacji w Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 4 w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy (termin złożenia dokumentacji do dnia 19 grudnia 2024 r.)


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 5 lat stażu pracy lub wyższe minimum 3 lata stażu pracy; - co najmniej roczne doświadczenie w pracy związane z obsługą nieruchomości; - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; przepisów o ochronie danych osobowych. Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): - co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: - terminowość; - skrupulatność i dokładność; - komunikatywność. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) podpisany odręcznie; - list motywacyjny podpisany odręcznie; - kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych; - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych podpisane odręcznie; - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie; - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedstawienie aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego); - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie; - zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie podpisana odręcznie. Oferta pracy i wymagane druki zamieszczone są na stronie: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn (zakładka praca) Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 19 grudnia 2024 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: Nabór Nr DNZ/41/2024 na stanowisko Inspektor ds. Eksploatacji w Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 4 w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy (termin złożenia dokumentacji do dnia 19 grudnia 2024 r.)

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
22 205 41 30, 22 205 41 31

Wymagane dokumenty:
Link do rekrutacji 2024: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon - 7.30-15.30
Dodano: 05.12.2024, 04:09
ID ogłoszenia: 95923
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2024, 04:09
ID ogłoszenia: 95923

Zobacz inne oferty

Do góry