StPr/24/4654
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
- kompletowanie wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe,
- przeprowadzanie postępowań w sprawie ustalenia uprawnień do zaopatrzenia emerytalnego i rentowego,
- kierowanie na badania do wojskowych komisji lekarskich,
- zgłaszanie do zarejestrowania i wyrejestrowania z ubezpieczenia zdrowotnego świadczeniobiorców oraz członków ich rodzin,
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych,
- przyjmowanie interesantów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (w zamkniętych kopertach) należy przesłać pocztą do Wojskowego Biura Emerytalnego we Wrocławiu w terminie do 17.01.2025 roku (decyduje data wpływu) z dopiskiem na kopercie "Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. emerytalno-rentowych" lub na adres email: [email protected] lub w kancelarii Biura w godz. 7:30-15:30.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do WBE we Wrocławiu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 16.10.1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U.1982 Nr 31 poz.214 z późniejszymi zmianami).
Oferta dostępna w sali E, C
Kontakt z pracodawcą - osobisty, pocztowy, mailowy: [email protected], tel.: 261 656 910.
Miejsce pracy:
Obornicka 128a, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
- wykształcenie: min. średnie, staż pracy: min. 2-3 lata na podobnym stanowisku, znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, dokładność i skrupulatność, Inne przydatne umiejętności: podstawowa znajomość przepisów Ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym żołnierzy zawodowych, Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego mile widziana, umiejętność planowania i organizowania własnej pracy, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach we współpracy ze świadczeniobiorcami, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, Pozostałe niezbędne wymagania: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne wymagania:
wykształcenie: min. średnie, staż pracy: min. 2-3 lata na podobnym stanowisku, znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, dokładność i skrupulatność, Inne przydatne umiejętności: podstawowa znajomość przepisów Ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym żołnierzy zawodowych, Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego mile widziana, umiejętność planowania i organizowania własnej pracy, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach we współpracy ze świadczeniobiorcami, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, Pozostałe niezbędne wymagania: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wioletta Janus
Nr telefonu:
261 656 910
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- życiorys ( CV), - list motywacyjny, - kserokipie świadectw pracy, - kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, - kseropokie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., - kwestionariusz osobowy, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail