StPr/25/0358
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń,
2. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu zadań Wydziału,
3.przygotowywanie dokumentacji na wyłonienie wykonawców prac geodezyjnych, wycen nieruchomości, zmiany klasoużytków oraz innych prac z zakresu zadań Wydziału,
4.przygotowywanie zleceń i umów z zakresu zadań Wydziału,
5.przygotowywanie dokumentów dla prowadzonych postępowań sądowych,
6.opisywanie faktur, poleceń zapłaty oraz innych dokumentów księgowych,
7.prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
8. prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami: sprzedaży, zamiany, oddania
w użytkowanie wieczyste, w najem, dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszenia jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek,
9.nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
10.prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym,
11.prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego
w prawo własności,
12.prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem,
13.prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu,
14.prowadzenie spraw z zakresu pierwokupu nieruchomości,
15.prowadzenie spraw z zakresu zwrotu udzielonych bonifikat,
16.prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem wysokości odszkodowań za grunty, które z mocy prawa stały się własnością Gminy Bogatynia,
17.wydawanie zaświadczeń zezwalających na wykreślenie z ksiąg wieczystych hipotek
i obciążeń ustanawianych na rzecz Gminy Bogatynia,
18.regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym m.in. regulowanie i zakładanie ksiąg wieczystych,
19.wnioskowanie o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej.
Umowa o prace na czas nieokreślony,
jedna zmiana pon 07.30 -17.00 , wt-czw 07.30 - 15.30 , pt. 07.30-14.00;
PROCEDURA KONKURSOWA :
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1555-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Miejsce pracy:
1 Maja 29, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
- Obsługa pakietu MS OFFICE/OPEN OFFICE
- wykształcenie wyższe w tym 3 lata stażu pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Kodeks Cywilny, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, mile widziana znajomość oprogramowania Proton, znajomość oprogramowania Microsoft Office, sprawna organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odporność na stres. więcej informacji na stronie :https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1555-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe w tym 3 lata stażu pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Kodeks Cywilny, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, mile widziana znajomość oprogramowania Proton, znajomość oprogramowania Microsoft Office, sprawna organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odporność na stres. więcej informacji na stronie :https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1555-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marta Bąk
Nr telefonu:
075 77 25 166
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE : https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1396-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail